weinig tot niks..
Verwijderd
Is het niet verstandig om eerst de bugs uit de bomen te kijken
.
Dat ga ik in ieder geval wel doen, want MS kennende gaat het volgende maand bug-fixes/patches/service releases/service packs/etc.
regenen om wat bugs (en unknown features
) te verhelpen... 
In dit geval zou ik het MS nog geeneens kwalijk nemen, want het is zowat onmogelijk om een nieuwe devl omgeving in één keer goed op de markt te brengen... (bij Java zijn er immers ook nog veel updates gekomen...)
Maar het antwoord op je vraag is dus nee
Dat ga ik in ieder geval wel doen, want MS kennende gaat het volgende maand bug-fixes/patches/service releases/service packs/etc.
In dit geval zou ik het MS nog geeneens kwalijk nemen, want het is zowat onmogelijk om een nieuwe devl omgeving in één keer goed op de markt te brengen... (bij Java zijn er immers ook nog veel updates gekomen...)
Maar het antwoord op je vraag is dus nee
Ik draai nog de beta omdat ik op dit moment niet met een .NET project bezig ben. Over een weekje wel weer, dus dan ga ik hem wel downloaden
.
Laten we hopen dat de API iets meer hetzelfde is gebleven
. Beta 1-> Beta 2 was een ramp...
Laten we hopen dat de API iets meer hetzelfde is gebleven
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Heb de beta al twee maanden draaien, ben nu aan het upgraden... op m'n webserver framework, op de clients VS7.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ik heb architect gister geinstalleerd. Ben nog niet verder gekomen dan het opstartscherm, want eerst de docs lezen lijkt me wel verstandig. Maar zodra je daar aan begint val je in een diep gat, want het is zooooooo veeeeeeeeeeel dat nieuw is
. De beta werkte al ok, dus ik ben wel benieuwd. Heb al wel wat zitten knoeien hoe ik de tool kon gebruiken in mn huidige projects, maar ik kreeg Stored procedure version control niet aan de gang op mn dev server, dus tot op heden nog niet echt veel resultaat gehad, maar verwacht er veel van, zeker van de casetools die in de architect versie zitten.
Ik heb op mijn ontwikkelmachine RC1 draaien, die draait goed, en op onze productie machine draait helemaal geen .NET, daar wil ik het eigenlijk opzetten maar ben een beetje bang dat het misschien wel fout kan gaan..
Vandaar dat ik me een beetje afvroeg of iemand anders al zijn productie machine heeft voorzien van .NET en hoe dat verliep. Ik heb al wat verhalen gelezen van mensen waar het niet helemaal foutloos verliep.
Ik kan me niet veroorloven dat onze websites zo niet meer draaien :-)
Vandaar dat ik me een beetje afvroeg of iemand anders al zijn productie machine heeft voorzien van .NET en hoe dat verliep. Ik heb al wat verhalen gelezen van mensen waar het niet helemaal foutloos verliep.
Ik kan me niet veroorloven dat onze websites zo niet meer draaien :-)
weinig tot niks..
Ik geloof wel dat je beter niet van Beta{1|2} kon upgraden naar 3, dat je beter eerst kon de-installeren.
nog geen .NET op productieservers, maar dat zit er aan te komen. binnenkort wordt onze nieuwe website in ASP.NET gebouwd en we zijn al een aantal maanden bezig met de ontwikkeling van een nieuw intranet product gebaseerd op oa ASP.NET, wat dit voorjaar op de markt gaat komen
Verwijderd
Ik ga hem binnenkort downloaden (draai nu beta 2 nog). En eens even kijken wat er verbeterd is
Pagina: 1