Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ik heb inmiddels @Home bestelt, maar dat komt waarschijnlijk pas half februari
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Sluiten ze het straks volgende week al af! Had ik dit eerder geweten dan had ik die brief pas de 28e ofzo op de bus gedaan...
Dan wil ik wel een 1/3 maand geld terug.
Dit dus.
Dat gaat wel loslopen, ze rekenen dit vast niet.Dan wil ik wel een 1/3 maand geld terug
In een brief van de KPN vertellen ze dat ze 28 januari de boel afsluiten.
Maar ik voorspel dat overstappers vele weken zonder internet zitten. En deze actie van KPN maakt die periode alleen maar langer.
Opzeggen is opzeggen.
Ik had mijn website bij ladot opgezegd per het einde van de periode en die ging er ook meteen uit. Achja, shit happens.
Ja, hoor, wie het laatst lacht lacht het best...Mag ik hier heel hard om lachen
Mjah, mijn mening was van begin af aan al dat je beter kunt wachten tot je jaar gewoon voorbij is. Die paar maanden een paar € extra weegt niet op tegen het ongemak dat je nu krijgt door het overhaast overstappen.Op vrijdag 18 januari 2002 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, hoor, wie het laatst lacht lacht het best...
Als iedereen gewoon de tijd zou nemen, kun je het een stuk beter plannen.
Klopt, maar ik betaal de KPN per twee maanden €3 aan telefoonkosten en €100 aan abonnementen, ISDN en MXstream.Als iedereen gewoon de tijd zou nemen, kun je het een stuk beter plannen.
(+ provider kosten natuurlijk)
en dat gun ik ze niet...
Dat wordt nu dus € 30 voor Ben en €90 voor Eweka
Als ze het morgen afsluiten:
Nog 10 dagen 100/3 da's nog 30 piek. Die krijgen ze niet van mij :(!!!!!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Valt wel mee. Degenen die nu genaaid worden bij het opzeggen zijn toch al opzeggers. Ze maken juist het opzeggen minder interessantOp vrijdag 18 januari 2002 12:04 schreef jerr het volgende:
Hmmm, als ik zo de reakties pols hiet op GoT, dan komt die prijsverhoging de KPN duur te staan. Stelletje n00bs (kpn).
Verwijderd
Als dit echt zo gaat vorder ik m'n automatische incasso terug...
Verwijderd
Er liggen nog stapels met mensen die wel graag aangesloten willen worden, mischien zijn ze wel blij dat ze van een aantal zeikerds afzijn.Op vrijdag 18 januari 2002 12:04 schreef jerr het volgende:
Hmmm, als ik zo de reakties pols hiet op GoT, dan komt die prijsverhoging de KPN duur te staan. Stelletje n00bs (kpn).
BTW of er nu ADSL afgenomen wordt of dat een eweka oid een local loop lijntje afneemt a 16 euro pmnd ( zonder zorgen ) arm zal KPN er niet van worden hoor.......
hap, deze zeiker was gewoon een nette betaler met een ISDN lijn en MXstream.mischien zijn ze wel blij dat ze van een aantal zeikerds afzijn.
Whoo... ches, ff ik je profiel gespiekt
Ik heb zelfs vrienden die bij de KPN werken, en mijn vader heeft (helaas voor hem) een hele bult aandelen.
Ik neem niemand daar, behalve dan de mensen die daar het beleid maken, iets kwalijk.
Verwijderd
Heb ik jou post gequote ?????Op vrijdag 18 januari 2002 13:14 schreef BertV het volgende:
[..]
hap, deze zeiker was gewoon een nette betaler met een ISDN lijn en MXstream.
Whoo... ches, ff ik je profiel gespiekt
Ik heb zelfs vrienden die bij de KPN werken, en mijn vader heeft (helaas voor hem) een hele bult aandelen.
Ik neem niemand daar, behalve dan de mensen die daar het beleid maken, iets kwalijk.
mijn profiel:
en wat vond je ervan, keek je er van op ??
Je vader is op het verkeerde moment ingestapt, ik heb een hele grote bult aandelen van euro 2,27
en nogmaals, ook ik ben over bepaalde dingen niet te spreken, maar soms zijn de reacties van enkele onder ons zo zielig, dat ik het niet altijd kan laten om niet te reageren...
Verwijderd
is het echt ZO erg om met isdn of 56k te internetten voor die paar weekies? Ik doe het tenslotte al 3 jaar met isdn. Eerlijk gezegd vind ik dat jullie een beetje overdrijven (degenen die dit zeiden)
Verwijderd
Jij weet dus niet wat je mist.is het echt ZO erg om met isdn of 56k te internetten voor die paar weekies? Ik doe het tenslotte al 3 jaar met isdn. Eerlijk gezegd vind ik dat jullie een beetje overdrijven (degenen die dit zeiden)
Als je 24h per dag online bent en ICQ heel veel gebruikt en zo, wil je niet meer af en toe inbellen.
Voordat ik kabel kreeg zou ik best nog wel een hele tijd zonder kabel doorgaan, maar nu ik het eenmaal heb gehad zou ik er niet meer vanaf willen.
Cistron zegt wachttijd=4 tot 7 weken. Met de grote toeloop kan dat best 14 weken duren ofzo...
3 maanden wachten...hmmmm
Dit dus.
Voor mij een reden om nog even mijn MXstream aan te houden, even kijken of de zaken die ik mis (ISDN en linesharing) volgens planning beschikbaar zijn.Op vrijdag 18 januari 2002 13:49 schreef FunkyTrip het volgende:
wachttijden lijken me inderdaad klote ja. Zeker nu velen overstappen krijgen de andere providers massa's nieuwe aanmeldingen.
Cistron zegt wachttijd=4 tot 7 weken. Met de grote toeloop kan dat best 14 weken duren ofzo...
3 maanden wachten...hmmmm
En hoe het gaat als er meer mensen op hun netwerk zitten (qua support en storingsgevoeligheid).
Dan is het inmiddels wel mei/juni en dat is einde jaarcontract, als dan ook nog de BBNet/XS4all pilot geslaagd is en commercieel wordt aangeboden dan ben ik helemaal happy
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
we nemen nu @home.............
En dat duurt nu nog een paar weken.
Zo slecht is ie ook weer niet, mits je in de randstad woont !
dikzak
Zonnet -> KPN heeft je te vroeg afgesloten, dat is met meer mensen gebeurd
KPN -> Je bent niet afgesloten, er is een landelijke storing sinds verleden week dinsdag...
Bedoelen ze niet een plaatselijke storing op jouw huisnummer?Op maandag 21 januari 2002 09:25 schreef BertV het volgende:
Laat ik de eer maar aan mijzelf houden:
KPN -> Je bent niet afgesloten, er is een landelijke storing sinds verleden week dinsdag...
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
nope, liegbeestje van KPN zei duidelijk een landelijke storing...Bedoelen ze niet een plaatselijke storing op jouw huisnummer?
"KPN, dat vooraf nog beloofde dat niks kon misgaan"
Verwijderd
Klopt wel, alleen daar zou je geen last meer van moeten hebben nadat je opnieuw inbelt.Op maandag 21 januari 2002 09:25 schreef BertV het volgende:
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit probleem bij de KPN zit. Op het moment dat je opzegt, knalt KPN gewoon de lijn dicht. Daar kan Zon als provider ook niets aan doen. Kreeg je toevallig een error 738?Op maandag 21 januari 2002 09:25 schreef BertV het volgende:
Laat ik de eer maar aan mijzelf houden:
[afbeelding]
(P.S. ja, ik werk bij de Zon helpdesk (2nd line))
(P.S. 2) Een landelijke storing is bullshit
(P.S. 3) Als je vindt dat je teveel geld betaald hebt, stuur dan even een duidelijk mailtje naar Zon (rekening@zonnet.nl), en zeg dat je recht hebt op een gedeelte van je geld terug. Meestal wordt hier niet moeilijk over gedaan.
Ok, dank, dit wou ik horen en idd 738...je toevallig een error 738?
Wat zitten er een ongelooflijke schoften tussen de werknemers van KPN (netjes geformuleerd)
Ja, dat hoor ik maar al te vaak van klanten helaas. Het probleem voor klanten van Breedband internet(MXstream) bij een willekeurige provider is dat de klant met twee partijen te maken hebben; de provider en KPN. Helaas heeft dit als vervelend gevolg dat je het "kastje naar de muur" effect krijgt.Op woensdag 23 januari 2002 12:42 schreef BertV het volgende:
[..]
Ok, dank, dit wou ik horen en idd 738...
Wat zitten er een ongelooflijke schoften tussen de werknemers van KPN (netjes geformuleerd)
Nou ja, ik hoop dat je niet onbeschoft geholpen bent bij Zon, als je nog vragen hebt post ze dan hier, of mail me maar.
Verwijderd
Op woensdag 23 januari 2002 12:28 schreef Case het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit probleem bij de KPN zit. Op het moment dat je opzegt, knalt KPN gewoon de lijn dicht. Daar kan Zon als provider ook niets aan doen. Kreeg je toevallig een error 738?
Je zegt op bij de ISP deze regelt het verder met KPN als ADSL leverancier. Als de ISP je acount verwijderd of verkeerde gegevens aan KPN verstrekt is het over met de pret.
BTW je zegt op bij je ISP, maar dat weet je vast
(P.S. ja, ik werk bij de Zon helpdesk (2nd line))
(P.S. 2) Een landelijke storing is bullshit
(P.S. 3) Als je vindt dat je teveel geld betaald hebt, stuur dan even een duidelijk mailtje naar Zon (rekening@zonnet.nl), en zeg dat je recht hebt op een gedeelte van je geld terug. Meestal wordt hier niet moeilijk over gedaan.