Asus A7V-E met AMD Thunderbird 1.2Ghz

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
kan dit?.. Mobo is 200Mhz FSB en processor 266 .. maar nu zeiden ze bij de winkel dat dit wel moet werken.. alleen gebeurt er bij mij helemaal noppes nada niente.. nog geen biospiepje.. ligt dit nu aan de combinatie of is mobo gewoon niet goed?..(processor is in orde..das al getest)

Verwijderd

Zal wel moeten werken , alleen op een langzamere snelheid , tis dacht ik een viakt133 ipv een kt133a chipset

• nikao
k.. maar moet dat dan uit zichzelf langzamer lopen?.. want die kerel van de winkel had het erover dat ik dit in bios moest doen.. maar ja.. daar kom ik dus niet in |:(

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 18:14

bartaa

Battlefield

Als je proc ook een 200MHz fsb heeft is het zeker geen probleem, als die een 266MHz fsb heeft kun je dit op sommige moederborden in het bios aanpassen (proc moet dan wel geunlocked zijn volgens mij).
Op mijn A7V met 200MHz fsb kan ik dit echter niet aanpassen (fsb op 102 is max.) maar ik het er wel een Tb1400 inzitten met een 200MHz fsb en het werkt als een speer.

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Zou gewoon moeten werken idd. Lijkt mij dat het aan je mobo ligt. Geheugen wil ook wel eens dat soort problemen geven. Maar dan zou je mobo moeten piepen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• nikao
ja precies.. hoor geen enkele piep.. nou ja..het is een systeem wat ik voor de pa van mijn vriendin zou maken.. (dus beetje lullig allemaal nu:p ) maar dan ga ik maar es de combinatie in mijn eigen systeem testen..
wou ff zeker zijn dat het inderdaad mogelijk was voor ik helemaal aan het sleutelen ga...

• nikao
k.. na 2 keer proberen deed ie het nog niet.. toen processor van flatgenoot er in gedrukt.. (athlon 650).. liep prima, toen mijne erweer in toen deed ie het eindelijk :)..
me is dus blij :)
Pagina: 1