[OC] Zijn zit een beetje goeie temps?

Pagina: 1
Acties:

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een Athlon 1333Mhz geclocked naar 1470Mhz (fsb 147 Multiplier 10X, niets aan voltages gedaan)
Nou word mn cpu idle 47C en stressed (uurtje UT) wordt ie 52C
Zijn dit te hoge, te lage of gewoon goeie waardes?
(Het hele zooitje hangt in een Aopen HQ08, 1 front blowhole, 1 top exaust, slotcooler, thermaltake op CPU.)

@MrBee_RC

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 08:57 schreef Meelobee het volgende:
Ik heb een Athlon 1333Mhz geclocked naar 1470Mhz (fsb 147 Multiplier 10X, niets aan voltages gedaan)
Nou word mn cpu idle 47C en stressed (uurtje UT) wordt ie 52C
Zijn dit te hoge, te lage of gewoon goeie waardes?
(Het hele zooitje hangt in een Aopen HQ08, 1 front blowhole, 1 top exaust, slotcooler, thermaltake op CPU.)
Zwik zwenk zwat zwhet Zwedelijk goede zwpemperaturen zijn, zwafhankelijk van zwat zwoor zwoeler zwje whebt..
:+

ZZZZZwwwhh :z

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 10:10
Je "z" stoort volgens mij: effe je keyboard schoonmaken ;)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

goh wat een originele vraag, volgens mij heb ik nog nooit temps van een dergelijke cpu voorbij zien komen, eens ff in de search zoeken of ik gelijk heb |:(

I'm not as think as you stoned I am

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:43

Scatman_II

R9500 Pro >:)

52 is een goeie temp, alleen als je hoger wil zul je een betere c00ler erop moeten plakken :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 10:30 schreef toastingnow het volgende:
Je "z" stoort volgens mij: effe je keyboard schoonmaken ;)
Sjorry,
me sjokola wasj wat warmjesj.. ;)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op vrijdag 18 januari 2002 10:34 schreef WooK het volgende:
goh wat een originele vraag, volgens mij heb ik nog nooit temps van een dergelijke cpu voorbij zien komen, eens ff in de search zoeken of ik gelijk heb |:(
Als je nou toch de moeite neemt om te antwoorden, waarom dan geen antwoord op mn vraag? Een antwoord als dit is zwaar nutteloos en irritant... (FYI, De search heb ik gebruikt, mag ik het dan vervolgens niet meer vragen?)

@MrBee_RC

Verwijderd

Zijn prima waarden.

Verwijderd

Nog een jaartje en je kan dit forum sluiten. Dan staat alles in de search namelijk *D :z

Ow ja, die temps.. Zijn goed. Moet lager als je verder wil. Sim-pel.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik kan mijn athlon 1000 op 1200 krijgen maar dan wordt mijn pc idle 39 graden en stressed 44 met alleen mijn coolermaster wat vinden jullie zijn dit de normaalste temps van de wereld?? of liggen ze een beetje aan hoge kant?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 11:29 schreef masternewman het volgende:
Ik kan mijn athlon 1000 op 1200 krijgen maar dan wordt mijn pc idle 39 graden en stressed 44 met alleen mijn coolermaster wat vinden jullie zijn dit de normaalste temps van de wereld?? of liggen ze een beetje aan hoge kant?
Alsof je dat zelf niet weet...

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 11:29 schreef masternewman het volgende:
nee, die zijn veel te hoog |:(. IK zou onmiddellijk ophouden met computeren, want anders staat ie zo in de fik, en brandt je huis nog af :z

lees hierboven eens !!
Pagina: 1