DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Verwijderd
van het 'middelste' keuze menu rail (Je hoort dan een lange piep en je komt hiermee dus weer op de plek te staan waar het (groene) lampje oorspronkelijk brandde).
Nu alleen is het dan de vraag of je Eizo ze hiermee ook daadwerkelijk opslaat, want ik heb met mijn E760-iW hetzelfde probleem.
De helderheid, kleur etc. instellingen onthoudt 'ie wel, maar dus niet de H en V aanpassingen.
Ik heb het (nog onopgeloste) probleem sinds ik Nvidia video kaarten gebruik, welke video kaart heb jij?
Trouwens, er zijn als je op Eizo zoekt nog 2 mensen te vinden die hetzelfde probleem hebben, dus ik denk dat het een soort Eizo bug is, wellicht dus in samenwerking met Nvidia kaarten?
Met Powerstrip kun je het probleem aardig 'recht trekken'
Hoi.
Verwijderd
Hoe kon je aan die EizoOp vrijdag 18 januari 2002 08:15 schreef TheVisionMaster het volgende:
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een EIZO FlexScan F760i-W (21" monitor), maar als ik de resolutie van me beeldscherm verander (en de Frequentie van de adapter) krijg ik het beeld niet mooi in het midden. Ik moet dan op de monitor het beeld ehh..verschuiven zeg maar.
Op zich geen probleem was het niet dat als ik de monitor uitzet en hem daarna weer aanzet ik het weer overnieuw kan doen.
Op mijn IIyama 17" (VisionMaster) hoefde ik dit maar een keer in te stellen.
Wie weet hoe ik de instellingen kan 'opslaan' bij de EIZO?? Ik heb de [i]Search[/i] al gebruikt, maar niets kunnen vinden. Ook Google en Altavista Search leverden niets opHMm...weet iemand ook of er een handleiding online staat en zoja waar ik deze kan vinden? (niet bij www.eizo.com iig)
Hmm...GrapjasOp maandag 28 januari 2002 20:17 schreef Wellerpv het volgende:
[..]
Hoe kon je aan die Eizo(waar blijft de vlaai
Geintje)
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Hmm..ik heb ook een NVidia kaart ja, zou het daar aan kunnen liggen? 'k heb nog wel een andere kaart liggen, misschien dat ik die eens probeer. Ook is het beeld niet echt scherp. 'k hoor ook steeds meer geluiden over een 'backup' batterij?Op dinsdag 22 januari 2002 01:10 schreef RayUno het volgende:
Je instellingen sla je op door na de veranderingen te hebben uitgevoerd, het meest rechtse knopje intedrukken
van het 'middelste' keuze menu rail (Je hoort dan een lange piep en je komt hiermee dus weer op de plek te staan waar het (groene) lampje oorspronkelijk brandde).
Nu alleen is het dan de vraag of je Eizo ze hiermee ook daadwerkelijk opslaat, want ik heb met mijn E760-iW hetzelfde probleem.
De helderheid, kleur etc. instellingen onthoudt 'ie wel, maar dus niet de H en V aanpassingen.
Ik heb het (nog onopgeloste) probleem sinds ik Nvidia video kaarten gebruik, welke video kaart heb jij?
Trouwens, er zijn als je op Eizo zoekt nog 2 mensen te vinden die hetzelfde probleem hebben, dus ik denk dat het een soort Eizo bug is, wellicht dus in samenwerking met Nvidia kaarten?
Met Powerstrip kun je het probleem aardig 'recht trekken'
Hoi.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
is goed ik hoop dat ik er morgen ben ma denk het wel!Op dinsdag 29 januari 2002 10:56 schreef TheVisionMaster het volgende:
[..]
Hmm...GrapjasDie 21" heb ik gekregen...die was 'over'
die vlaai komt eraan...woensdag oke?
Hmm....ook een Nvidia kaart dan?Op dinsdag 29 januari 2002 11:23 schreef Saddam het volgende:
heb er ook eenen ik weet t ook niet. T zelfde probleem
grrrr
zie sigOp dinsdag 29 januari 2002 16:38 schreef TheVisionMaster het volgende:
[..]
Hmm....ook een Nvidia kaart dan?
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Op dinsdag 29 januari 2002 17:10 schreef Saddam het volgende:
[..]
zie sig