Toon posts:

gta2 koopje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl, bij dynabite is dit spel nu te koop (gisteren gehaald) voor slechts 4.90 euro. Dit is je kans om eindelijk een legaal spel te krijgen :+ voor een spotprijsje!

Verwijderd

Jammer alleen dat het spel zuigt. GTA1 is veel beter imo. En GTA3 voor de PC lijkt me weer wel aardig. Al zij het niet met dezelfde feeling als in GTA1. Die is helaas voorgoed verloren geraakt of zo.

Verwijderd

Topicstarter
O dat is weer minder. Nou ja ik ga het gewoon proberen. Ik heb trouwens hetzelfde met Carmageddon. Deel 1 was keigaaf, deel 2 was minder, deel 3 ging wel weer (maar ook weer niet zo weergaloos simpel&goed als deel 1).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bij Bart Smit was ie € 4,60 als ik me niet vergis ;) Daar heb ik hem gekocht, net als Worms United.

Heerlijk, lekker goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Vind jij het ook niks (het spel) Ice? Heb je het dan alleen voor je collectie gekocht?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46
Op vrijdag 18 januari 2002 06:23 schreef HlpDsK het volgende:
Jammer alleen dat het spel zuigt. GTA1 is veel beter imo. En GTA3 voor de PC lijkt me weer wel aardig. Al zij het niet met dezelfde feeling als in GTA1. Die is helaas voorgoed verloren geraakt of zo.
GTA3 = GTA1 + je dromen :)

Ik zat toen al te denken van hoe het was als je GTA en Carmageddon op een hoop gooide en er een spel uitdraaide, en ziedaar jaren later krijg je wat je zocht :D
De 2D feel is natuurlijk weg, maar het is wel weer echt GTA en niet zoals GTA2 ergens in 2593 met die vage auto's en graphics :r

Flickr | Lego collectie

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Was bij Intertoys :9 (alweer ;))

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 18 januari 2002 06:53 schreef jerr het volgende:
Vind jij het ook niks (het spel) Ice? Heb je het dan alleen voor je collectie gekocht?
Ik vind GTA 2 ook een prima spel hoor alleen ik heb de cd niet eens geprobeerd. Die is zo rechtstreeks richting bewaardoos gegaan :D

Ik heb de rip nog ergens liggen.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 18 januari 2002 11:50 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

GTA3 = GTA1 + je dromen :)

Ik zat toen al te denken van hoe het was als je GTA en Carmageddon op een hoop gooide en er een spel uitdraaide, en ziedaar jaren later krijg je wat je zocht :D
De 2D feel is natuurlijk weg, maar het is wel weer echt GTA en niet zoals GTA2 ergens in 2593 met die vage auto's en graphics :r
In GTA3 kun je ook gewoon 2d kijken :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Koop GTA 2 bij de Intertoys >:) , die verkopen die dingen al een half jaar voor een tientje >:)

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 18 januari 2002 14:49 schreef Shaggy16 het volgende:
Koop GTA 2 bij de Intertoys >:) , die verkopen die dingen al een half jaar voor een tientje >:)
Hoeveel denk je dat € 4,60 is |:( :+

Verwijderd

Nou €4,60 is toch wel f10.04! :Y)

Maarre, bedankt voor de tip! :)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 14:51 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja duh bedoel alleen dat die aanbieding niet speciaal is :D

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 14:51 schreef IceStorm het volgende:

[..]

:P

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
Hoeveel kost GTA1 dan wel niet :D

Signature?

Verwijderd

GTA2 is iets van 30 mb om het hele spel te downloaden :D!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
GTA2 is een beetje een flop vind ik... de gameplay is minder dan 1 en het nachteffect verveelt ook na 2 minuten.

GTA1 en 3 own :) (ja ik heb een ps2 en kan je zeggen dat GTA3 de feeling van 1 heeft :P)

Edit: vond vooral de auto's bij gta2 slecht...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1