G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Je netwerkkaart is waarschijnlijk uitgeschakeld.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
voor Casema Basic heb je geen netwerkkaart nodig
Verder kan ik je niet echt helpen, bij mij is het wel gelukt om casema basic aan de praat te krijgen onder XP.
ik heb het precies zo geinstalleerd als bij Windows 2000
staat er geen melding bij die foutmelding, behalve de code?
Verder kan ik je niet echt helpen, bij mij is het wel gelukt om casema basic aan de praat te krijgen onder XP.
ik heb het precies zo geinstalleerd als bij Windows 2000
staat er geen melding bij die foutmelding, behalve de code?
Even voor de duidelijkheid dan. Heb je een zwart com21 modem? Dan heb je wel degelijk een netwerkkaart nodig. Heb je een wit demos modem dan niet idd.
Het verwarrende is dat voor zowel het demos als het com 21 modem een basic abbo bestaat.
Het verwarrende is dat voor zowel het demos als het com 21 modem een basic abbo bestaat.
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
De oplossing is vrij simpel.
Mn pakt een hamer
Mn loopt het kantoor casema binnen
Mn zoekt de directeur en slaat m neer met de hamer.
Daarna ga je terug naar huis en zeg je je casema op om vervolgens cistron maxx aan te vragen.
Simpele oplossing he?
Mn pakt een hamer
Mn loopt het kantoor casema binnen
Mn zoekt de directeur en slaat m neer met de hamer.
Daarna ga je terug naar huis en zeg je je casema op om vervolgens cistron maxx aan te vragen.
Simpele oplossing he?
wat is het verschil met een "normaal" kabelmodem?
~waarom moet je casema als zijde een telefoon modom configgen
iemand hier een andwoord op?
~waarom moet je casema als zijde een telefoon modom configgen
iemand hier een andwoord op?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Pagina: 1