Toon posts:

Geluid en beeld niet gelijk met DivX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK zoals de topic al zegt loopt beeld en geluid van mijn divX'en niet gelijk, Sterker nog in mediaplayer en MicroDVD laten helemaal geen geluid horen, alleen Powerdivx laat wat horen maar dat klopt dus niet.
Kep windows al een paar keer opnieuw geinstallt en ook verschillende versies DivX codecs geprobeerd maar zonder succes, en hij heeft het ooit gedaan (ook onder XP)
specificaties :
Thunderbird 1400 -> 1518,
Abit KT7A-raid,
Geforce2 GTS delux,
Terratec 5.1+.

So let let me know what you think

greetz [STG]Neo-=NL=-

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-03 17:44

Beurlap

Kak!

Heb je de nieuwste codec?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Topic is pas 100 keer voorbij gekomen...
fff [search=geluid beeld] dus...

en geen groeten doen he ;)
fff de FAQ lezen...
[topic=309815/1/35]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja staan er wel veel inderdaad, en nergens staat een fatsoenlijke reply waar je iets mee kunt.
even voor de duidelijkheid het geluid doet het bij geen enkele film en ook bij geen enkel OS, schiet niet op dus, dus laat me weten welk codec jullie hebben geinstallt en vertel als je ervaring hebt.?

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Blijft een vaag verhaal dat divNix... Het gezeur met codecs.. Bij mij werkt alles prima met de 3.11 en 4.1 samen. Bij installen van 4 heb ik aangegeven dat alle oude 3.11 zooi ook afgespeeld moet worden met de 3.11 zooi.

Grappig spul dat divNix... geef mij maar een DVD :+

PS. W2K met Media player (playa gelijk weggerot.. maar die doet het bij andere weer beter.. vaaaaaggg)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Topicstarter
OK kep vanalles nogmaals geprobeerd maar ook nogmaals nix als resultaat :S , beetje vervelend als je geen divxen meer kan kijken natuurlijk. bij the playa doet hij trouwens het zelfde als bij power Divx, dus gewoon niet gelijk lopen. Der moet toch een oplossing zijn voor deze onzin toch?
Pagina: 1