iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
uhm dacht neit dat je dat kon veranderen 
maar je kan hem natuurlijk ook gewoon weghalen
scheelt weer wat ruimte (vind ik zelf mooier zonder dat
lelijke ding)
en het scheelt... JA JA WEL EVEN... een halve seconde opstart tijd (nog niet eens maarja
)
maar je kan hem natuurlijk ook gewoon weghalen
scheelt weer wat ruimte (vind ik zelf mooier zonder dat
lelijke ding)
en het scheelt... JA JA WEL EVEN... een halve seconde opstart tijd (nog niet eens maarja

Volgens mij kun je zelf kiezen welk icoon Winamp gebruikt. Misschien het je toevallig net een lelijke met 16 kleuren ingesteld?
edit:
Laat maar, ik kan niet lezen
Laat maar, ik kan niet lezen
Oudere versies windows (waaronder 9x en ook 2K, geloof ik) hebben een 8bits kleuren palet (zei ik 8bits? ik bedoel 16 kleuren
) in de tray. Nieuwere versies als ME en XP kunnen wel meer kleuren weergeven. Het enige wat je kunt doen is een andere windows nemen. Voor zover ik weet is dat het enige.
Ik bedoel niet de 'file agent', maar de winamp zelf, die in de system tray zit, en niet meer in de taskbar.Op vrijdag 18 januari 2002 00:42 schreef kl0mp het volgende:
...
en het scheelt... JA JA WEL EVEN... een halve seconde opstart tijd (nog niet eens maarja)
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
De system tray kan maar 16 verschillende kleuren aan (staat nergens gedocumenteert, moet je zelf achter komen). Ik heb proggels die zelf dat soort icoontjes genereren en in de systray douwen en het was een hoofdbreker waarom die kleuren er steeds zo weird uitzagen.
XP kan wel meer kleuren in de systray kwijt.
XP kan wel meer kleuren in de systray kwijt.
Der is wel een proggie te vinden die zegt dat W2K meer kleuren kan weergeven in de systray, moet je ff zoeken op
256 Color Tray Test v1.0 © Bitmind 2000 . Heb het zlef ook geprobeerd, zag helaas geen verschiil.
256 Color Tray Test v1.0 © Bitmind 2000 . Heb het zlef ook geprobeerd, zag helaas geen verschiil.
ja die bedoelde ik ook, maar ik bedoelde met opstart tijdOp vrijdag 18 januari 2002 00:47 schreef shaidar het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de 'file agent', maar de winamp zelf, die in de system tray zit, en niet meer in de taskbar.
je boot tijd, van dos naar windhoos...

Pagina: 1