[Winamp] icoon in system tray

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30
Als ik in Winamp instel dat ie een icoon in de system tray moet zetten, ipv een 'gewoon' window in de taskbar..

maar het lijkt alsof dat icoon in de system tray niet alle kleuren gebruikt, 't ziet er niet uit zoals bij de opties in Winamp, maar precies met maar 16 kleuren ..

Kan je dit verhelpen? Of zijn alle iconen in de system tray maar 16 (?) kleuren ?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

uhm dacht neit dat je dat kon veranderen :?

maar je kan hem natuurlijk ook gewoon weghalen :)
scheelt weer wat ruimte (vind ik zelf mooier zonder dat
lelijke ding)

en het scheelt... JA JA WEL EVEN... een halve seconde opstart tijd (nog niet eens maarja |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Volgens mij kun je zelf kiezen welk icoon Winamp gebruikt. Misschien het je toevallig net een lelijke met 16 kleuren ingesteld?

edit:
Laat maar, ik kan niet lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Oudere versies windows (waaronder 9x en ook 2K, geloof ik) hebben een 8bits kleuren palet (zei ik 8bits? ik bedoel 16 kleuren :D) in de tray. Nieuwere versies als ME en XP kunnen wel meer kleuren weergeven. Het enige wat je kunt doen is een andere windows nemen. Voor zover ik weet is dat het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30
Op vrijdag 18 januari 2002 00:42 schreef kl0mp het volgende:

...

en het scheelt... JA JA WEL EVEN... een halve seconde opstart tijd (nog niet eens maarja |:( )
Ik bedoel niet de 'file agent', maar de winamp zelf, die in de system tray zit, en niet meer in de taskbar.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 23:47
De system tray kan maar 16 verschillende kleuren aan (staat nergens gedocumenteert, moet je zelf achter komen). Ik heb proggels die zelf dat soort icoontjes genereren en in de systray douwen en het was een hoofdbreker waarom die kleuren er steeds zo weird uitzagen.

XP kan wel meer kleuren in de systray kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Der is wel een proggie te vinden die zegt dat W2K meer kleuren kan weergeven in de systray, moet je ff zoeken op
256 Color Tray Test v1.0 © Bitmind 2000 . Heb het zlef ook geprobeerd, zag helaas geen verschiil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Op vrijdag 18 januari 2002 00:47 schreef shaidar het volgende:

[..]

Ik bedoel niet de 'file agent', maar de winamp zelf, die in de system tray zit, en niet meer in de taskbar.
ja die bedoelde ik ook, maar ik bedoelde met opstart tijd
je boot tijd, van dos naar windhoos... |:( :)
Pagina: 1