Toon posts:

biosupdate Fastfame 9vaav

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik wil graag een biosupdate doen op mijn Mobo ben benieuwd of de computer daardoor misschien wat sneller gaat draaien, maar hoe moet ik dit doen, en IS DIT VERSTANDIG!?
Dit vraag ik zo omdat ik nog nooit een biosupdate heb gedaan.
ik heb het volgende mobo
Fastfame 9VaaV met Via chipset

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 00:32 schreef RObocope het volgende:
hallo

Ik wil graag een biosupdate doen op mijn Mobo ben benieuwd of de computer daardoor misschien wat sneller gaat draaien, maar hoe moet ik dit doen, en IS DIT VERSTANDIG!?
Dit vraag ik zo omdat ik nog nooit een biosupdate heb gedaan.
ik heb het volgende mobo
Fastfame 9VaaV met Via chipset
De computer wordt er niet sneller van, misschien ontstaat wel de mogelijkheid dat je em beter kan overclocken. En of het verstandig is..........er kan in principe niks fout gaan als je gewoon doet wat je gezegd wordt.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Probleempje is, als hij stopt tijdens het flashen, kan je je bios wegflikkeren, of hotflashen bij iemand met hetzelfde mobo. Maar er kan niet echt veel mis gaan nee. Schone DOS boot (MS-DOS veilige modus) of opstartdiskette. zo weinig mogelijk systeembronnen gebruiken. Er kan erg weinig mis gaan. Maar stabieler word hij er niet op...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Topicstarter
nou dan denk ik dat ik maar geen biosupdate meer doe , als er toch misschien negatieve dingen onstaan

Verwijderd

Hmm ik heb idd ook gehoord dat een biosupdate verkeerd wordt uitgevoerd dat je je mobo wel weg kan gooien. En wat moet ik dan doen als ik een biosupdate nodig heb, omdat de bios mijn 300 gig HD maar voor 127 gig kan lezen. Ik heb overal al ingelezen, in FAQ en bij de site van Maxtor, er staat niet egt uitgelegd welke stappen je moet nemen. Ik heb de nieuwste update voor mijn mobo Asus A7N8X-X al gedl. Ik durf eigenlijk niet zomaar de update toe te passen

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:05:
Hmm ik heb idd ook gehoord dat een biosupdate verkeerd wordt uitgevoerd dat je je mobo wel weg kan gooien. En wat moet ik dan doen als ik een biosupdate nodig heb, omdat de bios mijn 300 gig HD maar voor 127 gig kan lezen. Ik heb overal al ingelezen, in FAQ en bij de site van Maxtor, er staat niet egt uitgelegd welke stappen je moet nemen. Ik heb de nieuwste update voor mijn mobo Asus A7N8X-X al gedl. Ik durf eigenlijk niet zomaar de update toe te passen
bij asus is het makkelijk :)
die heeft een programma dat je gewoon in windows kan starten en dan in windows de bios kan updaten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

chucky666 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:10:
[...]

bij asus is het makkelijk :)
die heeft een programma dat je gewoon in windows kan starten en dan in windows de bios kan updaten.
Oww? waar kan ik die dan dl? Ik heb nu alleen de latest biosupdate gedl. Is het een software van Asus zelf?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

thx Ik ga het vanavond even uitproberen. Ik laat wel horen of het gelukt is of niet ;)
go to go for work
Pagina: 1