Wetenschappelijk nieuws op t.net

Pagina: 1
Acties:

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-03 15:54
Na bij wijze van test een paar pogingen gedaan te hebben is het wetenschappelijk nieuws op tweakers.net vrijwel uitgestorven.

Ik denk dat er best wel wat mensen zijn die dit soort nieuws wel interresant vinden. C't magazine heeft bijvoorbeeld elke maand wel een paar berichten van wetenschappelijk nieuws op IT gebied (nanotechnologie, quantumcomputers, etc.)

Zijn jullie er gewoon mee gestopt of kunnen we wat meer van dit nieuws verwachten in 2002?

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Niet bewust mee gestopt. Ik ben het iig gewoon niet in de submit-/nieuwsqueue tegengekomen de laatste tijd als ik het me goed herinner. Dus stuur maar in, als je iets leuks ziet. Wie weet :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

* Moartn seconds that

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb in principe helemaal niets tegen wetenschappelijk nieuws, vind het zelf ook altijd wel interessant om te lezen eigenlijk, dus nee, er is geen regel die zegt van 'geen quantum en nanotech meer op T.net'.

Het moeilijke dat we een grote groep nieuwsposters hebben, die wel aangestuurd worden door een redactie, maar toch altijd als eerste posten wat ze zelf leuk vinden. Dat is begrijpelijk, en we willen ook niemand dwingen om over dingen te schrijven die ze niet interessant vinden, maar zo kan het dus wel gebeuren dat als iedereen dingen ziet staan die hij of zij leuker vindt andere onderwerpen op de achtergrond verdwijnen / minder aandacht krijgen.

En idd, de laatste tijd heb ik er niet veel over gezien in de submitqueue, dus het is ook weer niet zo dat het botweg genegeerd wordt ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Jurroon

is having fun

Ik zou zeggen graag. :9~

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 03:03 schreef JurroonP het volgende:
Ik zou zeggen graag. :9~
Op slashdot worden dagelijks 2 a 3 science topics gepost. Dus wellicht zit er wat bij.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

huh, ik heb 3 dagen terug nog iets met 3D-Chip architectuur gesubmit. Nog geen Tnet gezien die daadwerkelijke gestapelde chips behandelen. :?

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op vrijdag 18 januari 2002 09:55 schreef Otis het volgende:

[..]

Op slashdot worden dagelijks 2 a 3 science topics gepost. Dus wellicht zit er wat bij.
Weet je ook de url van die site?

:+

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1