Weet iemand waar ik een DDR logo high Res kan krijgen voor op mijn kast? Ik heb een kleine Wax foto printer en die print logo's perfect scherp en mooi. Nu wil ik dus een DDR logo maken (GeForce 3 heb ik al
) maar ik kan nergens een goed plaatje vinden. Please help!!! Tweakers.net en Got wil ik ook erg graag. Als iemand ook wat geprint wil hebben moet ie even contact opnemen. en vel met 3 x 4 (12 dus
) kost 1 euro ex verzend dus duur is het niet. Ik print wat je wil (max 125mm x 100mm) op glimmend foto papier. Dit is dus niet tevergelijken met een Inktjet printer. Het kleurverloop is veel beter en het is water vast.
Jep
Maar dan HighRes, 800x600 of hoger het liefst.
Dat wordt ff met illustrator kloten dan
Word ie daar beter van dan? Dacht het niet. Nvidia heeft tenminste 17 meg tifjes van hun GeForce 3 logo's

Deze is wel niet zo groot maar wel "plat"
Plat wil ik juist niet
Hoe meer 3d hoebeter
Verwijderd
Alsof je daar iets aan hebt?Op vrijdag 18 januari 2002 00:08 schreef Tadango het volgende:
Plat wil ik juist nietHoe meer 3d hoebeter
Tuurlijk hed je daar wat aan. Het moeten mooie casebads worden en die 3d zijn altijd het mooist.
volgens mij volg ik je niet meer... wil je een casebadge gaan maken of moet het op je kast komen ofzo? voor een casebadge heb je aan deze plaatjes meer dan genoeg... en dat 1e plaatje is een beetje vervormd door de vorm van de badge.. als je daar nou nog een casebadge van gaat maken wordt hij nog vervormder.
Het moeten case badges worden. Die ik op mijn kast plak natuurlijk. Maar het moeten wel HighRes plaatjes zijn want anders print het zo lelijk. Als het minder dan 640x480 is is het gewoon niet scherp meer. En als je vind dat die kleine plaatjes goed genoeg zijn moet je toch echt eens langskomen want dat ziet er niet uit als je print. Die GeForce 3 badges die ik heb geprint zien eruit als echt.
Verwijderd
W000t een echt kruisjeOp donderdag 17 januari 2002 23:55 schreef Razorfist het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel niet zo groot maar wel "plat"
die badges kan je btw gewoon bij icomputers kopen.
Verwijderd
ligt aan jou, werkt hier perfectOp vrijdag 18 januari 2002 14:34 schreef Lomu het volgende:
[..]
W000t een echt kruisje
hier heel veel high-res logo's: http://www.logo.nino.ru/
(weet niet of DDR erbij zit, zoeken maar!
)
(weet niet of DDR erbij zit, zoeken maar!
logo.nino.ru rules! Daar haal je echt alles vandaanOp vrijdag 18 januari 2002 15:22 schreef RonnieB82 het volgende:
hier heel veel high-res logo's: http://www.logo.nino.ru/
(weet niet of DDR erbij zit, zoeken maar!)
Maar DDR niet, als ik zoek naar DDR tenminste niet
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Trace hem met de hand met de bezier-tool in Illustrator. Is bij so'n simpel logo zo gebeurd, en het ziet er tot in de hoogste resolutie der resolutiën perfect uit.
Ik heb hier nog het originele 600 dpi photoshop-bestand van de Tweakers.net casebadge op m'n schijf staan. Een GoT badge bestaat niet.
als je het 3d wilt hebben geen probleem. Moet je ff dat plaatje nemen, de letters uitknippen en met een 3d programma naar keuze tot 3d plaatje maken. Als ik webspace had zou ik er een voorbeeld van geven
Pagina: 1