Lian-Li exclusief? Lian Li PC 71/ 61 waar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar deze twee kasten, afhankelijk van de prijs zal ik mijn keuze maken. Maar ik kan zowel geen prijs als een locatie vinden om ze te kopen. Ik ga komend weekend naar de pc-discount beurs in Rijswijk, hoop dat ik hem daar tegenkom, maar hoge verwachtingen heb ik niet. Daarom aan jullie de vraag:

Waar kan ik deze online of in een vaste winkel in NL kopen?

PC-71
Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/new-pc/PC-71USB.JPG

PC-61
Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/new-pc/PC-61USB.jpg

Ik hoop dat men me verder kan helpen omdat deze kasten werkelijk state of the art zijn en ik vermoed dat er ook anderen op zoek zijn naar deze modellen.

Vooral de luchtcirculatie in de kasten is ideaal, wat goed ten pas kan komen met AMD processoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scalle--
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2020
en terwijl jullie toch aan het zoeken zijn waar vind je de PC75 ergens?
Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/new-pc/PC-75USB.jpg

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit bedoel ik...er is heel veel vraag, maar uit de search wordt ook niet duidelijk waar we in NL een LIAN-LI kast kunnen kopen. Best raar als je bedenkt dat dit de beste kasten zijn...

Kan dat op beursen? Online? In een bepaalde winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
oc-shop.nl verkoopt verschillende lian-li kasten meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uit OC-SHOP blijkt:

De PC-71 kost 314 EURO
De PC-61 kost 252 EURO

Voor de vraag m.b.t. PC-75, zie ik hier niet tussenstaan.
Wel de PC-70, die kost 305 EURO

Maar van verschillende topics heb ik vernomen dat OC-SHOP de meeste kasten niet op voorraad heeft. En buiten dit: 314 EURO = 691,00 . Best veel voor een kast eerlijk gezegd. Kortom zijn er alternatieven behalve oc-shop? Of zit ik qua prijs en levering bij OC-shop goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/26

heb je er iig een tussen staan, de Lian Li Aluminium PC-61 (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 20:24
SCHREEUW NIET ZO, maar hij is geloof ik te koop bij computerland.

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Micromotive gemaild, maar geen reactie gekregen :?
Ik zal comptech world even mailen, maar ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig naar de prijs van de pc-71. De prijzen op OC-shop komen een tikkeltje hoog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

computerland heeft ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 23:28 schreef LG_Greenman het volgende:
SCHREEUW NIET ZO, maar hij is geloof ik te koop bij computerland.
bedoel je mijn topic titel? het enige woordje dat in hoofdletters staat is exclusief, LIAN LI is een merk en dient met hoofdletters geschreven te worden en type nummer helemaal ;)

Excuses als het schreeuwering overkomt, maar das niet de bedoel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op computerland zie ik geen LIAN-LI pc 61 of 71 op hun website staan

computerland

Hier had ik ook al naar gekeken eerlijk gezegd :)

voor user scalle: de pc 75 staat er ook niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computerland heeft tegenwoordig ook losse zij panelen MÉT window te koop voor de LianLi PC70 :9~

Hebben alleen de PC60 en 70 staan, maar andere modellen bestellen kan volgens mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

computerland (utrecht) heeft alleen zo vaak geen voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh bedankt voor de link naar computerland. Ze hebben ook een filliaal in Haarlem, zal eens langspoppen :)

Ben wel benieuwd of ze de PC-71 kunnen bestellen hoor.
Worden deze server towers eigenlijk ook op beurzen verkocht? Of zijn ze hier te duur voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Computerland heeft iig wel de PC-60 en PC-70, dus kunnen ze waarschijnlijk ook wel aan de PC-61/71 komen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 23:48 schreef Demoniac het volgende:
Computerland heeft iig wel de PC-60 en PC-70, dus kunnen ze waarschijnlijk ook wel aan de PC-61/71 komen...
Dat zeg ik, Gamm...... euhhhhhh Computerland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasnek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 21:07
Voor zover ik kan zien lijkt de PC 61 op de PC 60 bij computerland, en lijkt de PC 71 op de PC70 van computerland..

Maar pin me er niet op vast, is alweer bijna 5 maanden geleden dat ik bij CL werkte. Ze kwamen in het assortiment en toen ging ik er weg.

Huidige prijzen volgens de website:
Lian-Li PC60 Aluminium Midi (geen voed.) E 221,-
Lian-Li PC70 Aluminium Big (geen voed.) E 317,-

(dat damn euroteken werkt hier niet!!)

Echte voorraad hebben ze niet wegens de prijs denk ik, maar ik denk toch wel minstens 1 of 2 van ieder Lian-Li model? Zo verschrikkelijk hard gaan ze niet. Weinig mensen die die dikke 200/300 euro ervoor over hebben. Maar als ik het geld had, had er hier al lang een gestaan :9~

Computerland

edit:
wel alle woordjes in de zin stoppen Grassie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.micromotive.nl/

Model en produkt info Prijs
Lian Li PC-70 big 342.13
Lian Li PC-60 midi 232.65
Lian Li PC-61 midi, zwart 239.49
Lian Li PC-65 midi, transparant 264.13

Lian-Li kasten zijn uitgevoerd zonder voeding.
Indien nodig kan er een passende voeding besteld worden: zie onze voedingen

Alle prijzen zijn in euro's, inclusief BTW en 1 jaar garantie op alle computer systemen en onderdelen.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Trouwens, wat wordt er verstaan onder de beste kast ?
Ik weet zeker dat als het om cooling gaat, een CHIEFTEC/ANTEC/ALIENWARE beter koelt dan een LIAN-LI.
Dit met identiek dezelfde DELTA fans erin. Voordeel van de CHIEFTEC is natuurlijk dat er 4 fans in kunnen en de LIAN-LI maar 3 fans kunnen.
Verder is het verschil dat hij van aluminium is, wat dus helemaal niets doet aan de temperatuur. Jammer, maar dat is de waarheid.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 01:55 schreef Rick2001 het volgende:
Ik weet zeker dat als het om cooling gaat, een CHIEFTEC/ANTEC/ALIENWARE beter koelt dan een LIAN-LI.
Dit met identiek dezelfde DELTA fans erin. Voordeel van de CHIEFTEC is natuurlijk dat er 4 fans in kunnen en de LIAN-LI maar 3 fans kunnen.
Verder is het verschil dat hij van aluminium is, wat dus helemaal niets doet aan de temperatuur. Jammer, maar dat is de waarheid.
Sorry hoor maar heb hier de pc-70 staan en er zitten toch echt 2 fans vooraan voor airintake, 2 fans achter boven mammabord en vervolgens nog plaats voor 2 fans achter bovenaan en 3 kleine fannetjes naast de pci sloten. Das 9 in totaal en dus 5 meer dan de chieftec.
Verder...wat geleid nou beter: Aluminium of plastic.... hehehe :+

BTW ik zou zeggen neem de Lian Li... het ruled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09

Crazy-

Best life ever

Op vrijdag 18 januari 2002 01:55 schreef Rick2001 het volgende:
ja, sorry hoor, maar dit is echt gelul!

ten eerste zijn de Lian Li kasten de BESTE gekoelde (LUCHT)
Lian li pc60 3 fans (standaard)
lian li pc70 4 fans (standaard)
pc70 zijn er 9! mogelijk (zie vorige bericht)

en aluminium geleidt nog altijd beter dan die plastic sjit ja!

zie ook resultaten qua cooling etc.

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 23:15

McLambo

MTB Junky

SJiitt hey!

Wat een vette kasten man.
alleen 314 EURO?

holy sh*t, das niet niks.

Ik denk dat als ik de keuze had tussen een Alienware en de .71 dan zou ik daar wel eens een weekje over moeen slapen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

Ik heb de topictitel ontschreeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 23:29 schreef mxstrAEm het volgende:
Ik heb Micromotive gemaild, maar geen reactie gekregen :?
Ik zal comptech world even mailen, maar ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig naar de prijs van de pc-71. De prijzen op OC-shop komen een tikkeltje hoog over.
Helaas zijn Lian-Li kasten gewoon duuuuur... Maar zeker wel de zentjes waard!
Lian-Li is zwaar heersend wat betreft indeling (HDD's op kantje voorin), ruimte (vooral de mega-diepe PC-70).
Qua koeling: Wordt een heftige strijd om het tegen een PC-70 op te nemen: Vooral door de diepte is er een erg goede airflow in de kast.
Verder draagt aluminium wel degelijk bij tot de dissipatie van de warmte: Mijn kastje voelt overal warm aan; Bij een stalen kast heb ik dat nog nooit gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scalle--
  • Laatst online: 07-08-2020
Op donderdag 17 januari 2002 23:34 schreef SKyLiNE het volgende:
Computerland heeft tegenwoordig ook losse zij panelen MÉT window te koop voor de LianLi PC70 :9~

Hebben alleen de PC60 en 70 staan, maar andere modellen bestellen kan volgens mij ook.
moet je eerst de kast kopen en dan nog een zijpaneel no thx |:(

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.apocom.nl verkoopt ze. Dat is 10 min van mijn huis af fietsen. Je krijgt er zelfs een vette rheostat baybus bij. Die ziet er echt heel proffessioneel uit!! Kwee niet of dat altijd zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Dat is natuurlijk wel helemaal ultiem een Lian Li met een rheostat. Alleen daar zul je dan ook wel dikke euro's voor moeten bijleggen....Ik heb nu samen met user I_Love_Heineken zelf voor mijn casemod een baybus in elkaar gezet en die ziet er ook heel vet uit. Topic + pics volgen als de mod compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
ten eerste heeft de pc60, pc70 en de pc 61 een regelbare fan control voor de voorste fans
de pc 76 had dat weer niet

de pc71 had de importeur in nederland nog niet op zijn lijst staan wel de wrede pc86 :9~

de kastwindow voor de pc70 was ook nog niet te vinden
maar die is zelf voor enkele tientjes te regelen

ga maar langs de OC-shop daar werkt iemand die leg je dat wel ff uit hoe je het net zo mooi kan krijgen als de originele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het ontschreeuwen van de titel Jag ;)

Ik was gister op de Super PC Discount beurs in Rijswijk, daar konden ze de PC76 voor 700 Euro bestellen, toen schrok ik wel zeg, maar nu ik dit alles teruglees ... :)

De vraag is dus: de fancontrol dat lijkt me erg leuk, hoef ik waarschijnlijk ook geen digital doc 5 te kopen. Maar waar wordt zoiets uitgelegd? Ik zie namelijk op het plaatje van de Pc61 ook geen fancontrol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owh ik heb eigenlijk nog 1 dringende vraag :+

Kent iemand de kleur van de kast? Vanuit de plaatjes kan ik het niet achterhalen. Is de PC-76 / PC-61 volledig donkerzwart? dof/glimmend? Antraciet of een beetje Donkergrijs?
Kent iemand de kast vanuit real-life? Dit in verband met mijn volledig zwart toetsenbord/muis en monitor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:38
ik heb em een paar weken bij de oc-shop in de winkel zien staan. ding is gewoon zwart, en glimt niet echt. ding weegt ook niks. je kan dus ff gaan kijken. hoewel ik die allu kleur wel mooier vind maar das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lian, Yip!!!!! B-)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~melcherts/SilverSurferII/DSC00002.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
What can I say, cruwel :9
Pagina: 1