Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Verwijderd
wat voor Compaq pc is het dan? Een Deskpro, Evo of Presario? ik kan je in ieders geval wel zeggen dat een nieuw moederbord in een Compaq zetten niet aan te bevelen is, want waarschijnlijk zal het fysiek gewoon niet gaan passen. Compaq maakt pc's voor de zakelijke markt en daar worden zelden pc's intern aangepast. De Presario is niet voor de zakelijke markt inderdaad, maar dat is dus voor de mensen die een pc willen neerzetten en er daarna nooit meer aan willen komen behalve erachter werken. Voor prutsertjes is een Compaq Presario een hel.
Ik denk dat het een Presario is, want hij is voor thuisgebruik (met P3 1 GHz), ik zal het morgen eens ff vragen en maar eerst eens gaan meten.
Zoals ik al zei, die Compaq is ni van mij, maar van een vriend. En kritiek op mijn Philips logo? Ik ben trots op mijn afkomst, ik kom uit Eindhoven en m'n halve familie werkt er. Het is een heel goed bedrijf alleen verneuken ze het flink met hun marketing, daarom krijgen ze niks aan de consument verkocht, maar aan bedrijven krijgen ze veeeeeeeel verkocht. Er zal waarschijnlijk meer van Philips in je pc zitten dan jij denkt! Op de meeste tv-kaarten zit een Philips-receiver ik dacht ook dat Creative Philips-onderdelen op hun geluidskaarten gebruikt.
Zoals ik al zei, die Compaq is ni van mij, maar van een vriend. En kritiek op mijn Philips logo? Ik ben trots op mijn afkomst, ik kom uit Eindhoven en m'n halve familie werkt er. Het is een heel goed bedrijf alleen verneuken ze het flink met hun marketing, daarom krijgen ze niks aan de consument verkocht, maar aan bedrijven krijgen ze veeeeeeeel verkocht. Er zal waarschijnlijk meer van Philips in je pc zitten dan jij denkt! Op de meeste tv-kaarten zit een Philips-receiver ik dacht ook dat Creative Philips-onderdelen op hun geluidskaarten gebruikt.
FF de schroefgaten opmeten, het past vaak wel.Op donderdag 17 januari 2002 23:01 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Een vriend van mij is een beetje dom geweest. Hij heeft een Compaq pc gekocht. En een maand later had hij een nieuwe videokaart gekocht, omdat de onboard shit ni echt genoeg was. Ik mocht er die in gaan zetten en toen kwam ik erachter dat er geen AGP-slot inzat!
En nou kan hij voor 2 oplossingen kiezen:
-een nieuw mobo kopen met wel AGP
-een nieuwe PCI videokaart kopen
Nou wilde ik vragen of je in een Compaq pc dus een nieuw mobo kan zetten, of dat ie dan doorflipt. (Of misschien is ie dan ook wel van de hele Compaq shit af, omdat het in de BIOS ofzo zit)
Een maand ofzo geleden heb ik van een Compraq P3-500 nog een Athlon 1400 gemaakt.
Wel ff fdisken want je moet die verborgen partitie van je HD met de bios erop kwijt
Als het lukt, ben ik ook van alle Compaq shit af? (behalve dan de moeilijk te openen kast) Want daar ben ik het bangst voor, met wat wrikken en een hamer moet een nieuw mobo er wel in te krijgen zijn. Maar het moet natuurlijk ni zo zijn dat ik er straks achter kom dat de dvd-drive is aangepast door Compaq zodat ie alleen op hun eigen mobo's past.Op vrijdag 18 januari 2002 00:36 schreef aaihetapie het volgende:
[..]
FF de schroefgaten opmeten, het past vaak wel.
Een maand ofzo geleden heb ik van een Compraq P3-500 nog een Athlon 1400 gemaakt.
Wel ff fdisken want je moet die verborgen partitie van je HD met de bios erop kwijt
Hmmm, ik kwam erachter dat het een Packard Bell ipv en Compaq is, zal wel ni veel uitmaken voor de rest van dit topic
Nog ff de omderdelen:
-Gigabyte GA 6WMM7 mobo (video en audio onboard)
-P3 1 GHz
-AMR modem
-128 MB SD RAM
Nog ff de omderdelen:
-Gigabyte GA 6WMM7 mobo (video en audio onboard)
-P3 1 GHz
-AMR modem
-128 MB SD RAM
Niemand die mij kan helpen?
Iemand die dit eerder heeft gedaan?
Verwijderd
ik denk dat het niet gaat lukken, een compaq en andere merken kun je geen universeel moederbord inplaatsen, dus wanneer je een nieuw moederbord wilt zou je die bij compaq moeten halen... Of je moet een nieuwe kast kopen... want, compaq, dell, packerd bell enz enz hebben hun eigen aansluitingen... bijv van de aan-uit knop, power led, hd led, enz enz... Dus als je een nieuw moederbord wilt, koop dan gelijk een nieuwe kast...Op zaterdag 19 januari 2002 07:43 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Niemand die mij kan helpen?
volgens mij kan je die compaq dan beter gelijk op ibazar zetten en gewoon n nieuwe pc kopen...Op zaterdag 19 januari 2002 08:24 schreef pjot het volgende:
[..]
ik denk dat het niet gaat lukken, een compaq en andere merken kun je geen universeel moederbord inplaatsen, dus wanneer je een nieuw moederbord wilt zou je die bij compaq moeten halen... Of je moet een nieuwe kast kopen... want, compaq, dell, packerd bell enz enz hebben hun eigen aansluitingen... bijv van de aan-uit knop, power led, hd led, enz enz... Dus als je een nieuw moederbord wilt, koop dan gelijk een nieuwe kast...
Het moet wel gaan lukken, aangezien er een standaard mobo in zit
Wel MicroATX
, maar geen custom made 
Op de ftp-site van Gigabyte kwam ik de volgende manual tegen van dat moederboard.
Het is dus een MicroATX
, maar als je dus een ander MicroATX mobo hebt met dezelfde afmetingen en wel een AGP slot, dan zou het moeten passen!
Toch zou ik voor een andere kast+normaal ATX board gaan, omdat MicroATX zuigt!
Op de ftp-site van Gigabyte kwam ik de volgende manual tegen van dat moederboard.
Het is dus een MicroATX
Toch zou ik voor een andere kast+normaal ATX board gaan, omdat MicroATX zuigt!
webOS all the way!
Ik weet het, ik heb het opgemeten en het is een gewoon microATX mobo, met de schroeven enzo op dezelfde plaats. Ik heb alleen niet gekeken naar de powerknop en de ledjes enzo, maar da zal toch ni echt anders zijn?
En dat het een microATX is, is ni zo heel erg, hij is ni zoveel eisend, hij heeft nu zelf maar 1 slot gebruikt en dat is een modem die ie ni eens gebruikt!
Is een ECS P6SSM2 een beetje een fatsoenlijk mobo?
-SiS 630S chipset
-2x sd ram
-AGP 4x
-2 PCI
-1 ACR
-ATA 100
-AC97 sound
(kan wel geen tualatin in
, maar als dat nog echt nodig is, wat ik niet verwacht, dan is er altijd de powerleap converter nog)
En dat het een microATX is, is ni zo heel erg, hij is ni zoveel eisend, hij heeft nu zelf maar 1 slot gebruikt en dat is een modem die ie ni eens gebruikt!
-SiS 630S chipset
-2x sd ram
-AGP 4x
-2 PCI
-1 ACR
-ATA 100
-AC97 sound
(kan wel geen tualatin in
kan wel, khad ook een vaage pc-bell
en toen ff alles dr uit en hop nieuw mobo dr in en KLAAR!!!!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Laat hem gewoon een nieuwe case en mobo kopen... eigen schuld dikke bultOp zaterdag 19 januari 2002 21:13 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Ik weet het, ik heb het opgemeten en het is een gewoon microATX mobo, met de schroeven enzo op dezelfde plaats. Ik heb alleen niet gekeken naar de powerknop en de ledjes enzo, maar da zal toch ni echt anders zijn?
-SiS 630S chipset
-2x sd ram
-AGP 4x
-2 PCI
-1 ACR
-ATA 100
-AC97 sound
(kan wel geen tualatin in, maar als dat nog echt nodig is, wat ik niet verwacht, dan is er altijd de powerleap converter nog)
Pagina: 1