Ik wil graag mijn temp meten maar met geen enkel proggie lukt het.
- MBM kent mijn mobo niet
- Fuzzy logic 2.nog wat zegt 37 stressed en idle / overgeklokt en niet.
- Fuzzy logic 2.iets meer geeft 117 aan (geen fahrenheit dat was nog meer)
- PC alert geeft ook 117 aan
- speedfan zegt het volgende:
In mijn bios kan ik ook al geen drol(overklokken met behulp van SoftFSB). Ik heb een MSI MS-6318 (MD2000)moederbord (volgens een duitse site speciale versie voor medion (aldi leverancier))
bios versie 1.7
Is het nou zo dat ik gewoon geen temp sensoren heb, of zijn ze niet aangesloten?
Is er een manier om wel mijn temp op zo'n manier uit te lezen of is het gewoon niet mogelijk?
Zou een bios update kunnen helpen??
Meer specs: zie hieronder
- MBM kent mijn mobo niet
- Fuzzy logic 2.nog wat zegt 37 stressed en idle / overgeklokt en niet.
- Fuzzy logic 2.iets meer geeft 117 aan (geen fahrenheit dat was nog meer)
- PC alert geeft ook 117 aan
- speedfan zegt het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| DLPORTIO.DLL properly activated GIVEIO properly initialized (autoinstalled) Linked ISA BUS at $0290 Linked VIA VT82C686 SMBUS at $5000 Scanning ISA BUS at $0290... INFO: ISA seems to be unused Scanning SMBus at $5000... [b]WARNING : VIA686 sensors are disabled[/b] Found ST320423A (20,0GB) End of detection |
In mijn bios kan ik ook al geen drol(overklokken met behulp van SoftFSB). Ik heb een MSI MS-6318 (MD2000)moederbord (volgens een duitse site speciale versie voor medion (aldi leverancier))
bios versie 1.7
Is het nou zo dat ik gewoon geen temp sensoren heb, of zijn ze niet aangesloten?
Is er een manier om wel mijn temp op zo'n manier uit te lezen of is het gewoon niet mogelijk?
Zou een bios update kunnen helpen??
Meer specs: zie hieronder