[AD&D] Dragonlance

Pagina: 1
Acties:

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Wie kent deze? Super flex namelijk!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Heeft deze niet een keer heeeeeeeeeeeeeeeeel lang gelden in de PU gestaan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Yuri
  • Laatst online: 13-08-2024
Op donderdag 17 januari 2002 22:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Heeft deze niet een keer heeeeeeeeeeeeeeeeel lang gelden in de PU gestaan?
daar ga ik niet van uit..... is AD&D RPG niet voor de pc maar met de dobbelstenen en de a4tjes

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Zal vast ook wel een spel zijn dat DragonLance heet.

Maar om ff terug te komen on-topic: Ik heb geloof ik een keer een campaign met deze setting gespeeld, maar verder nooit meer. Ik AD&D ook niet echt meer omdat de enige die ik ken die AD&D spelen me neefie en zijn vrienden zijn. En die wonen helaas in Den Haag (ik in Utrecht - dus als er nog mensen zijn die willen AD&D'en in omgeving Utrecht, contact me - ik is btw geeen DM)

There is no magic.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op vrijdag 18 januari 2002 01:16 schreef The_Will het volgende:
Zal vast ook wel een spel zijn dat DragonLance heet.

Maar om ff terug te komen on-topic: Ik heb geloof ik een keer een campaign met deze setting gespeeld, maar verder nooit meer. Ik AD&D ook niet echt meer omdat de enige die ik ken die AD&D spelen me neefie en zijn vrienden zijn. En die wonen helaas in Den Haag (ik in Utrecht - dus als er nog mensen zijn die willen AD&D'en in omgeving Utrecht, contact me - ik is btw geeen DM)
Als je een DM was dan had je geen moeite om een groep te vinden. Helaas zijn die gasten nogal schaars. Helemaal die nog een beetje goed zijn.

* LuCarD heeft het nu wel getroffen :)

Maar ik ga er vanuit dat er in Utrecht ook wel gameshops zijn. Ga daar eens heen, en vraag daar eens in de rondte. Vaak hebben ze ook een prikbord, (je weet wel zo'n oud ding met papiertjes waar je naam en adres kan achterlaten)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Vroeger veel Dragonlance gespeeld, de beste high-fantasy setting onder alle rollenspelletjes. Alleen niet zo serieus en al helemaal niet doordacht. Op een gegeven moment haal je je schouders op bij draak nummer zus-en-zoveel en gaat de magie een beetje verloren.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 00:10

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Is dat Dragonlance van Weis and Hickman ???

Zo ja, het nieuwe Blind Guardian album zal tekstueel gezien geïnspireerd zijn door DragonLance.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Pagina: 1