audigy software crasht!

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
heb vandaag m'n sblive 1024 door een audigy vervangen. eerst de liveware gedeinstalled en toen de audigy cd geinstalled.
als ik nu bv. de mixer opstart en m zoals iedere keer weer op 5.1 moet zetten ($^#$%@!!) en hem daarna afsluit krijg ik weer een leuke kernel32 error naar m'n hoofd. ook met andere audigy software die erbijzit krijg ik van die geinige kernel32 errors.

voordat ik dat gare win ME weer opnieuw install, is er nog iets aan te doen?

Verwijderd

Drivers un-installen en opnieuw installen? Eerst de driver, dán pas liveware.

Anders toch maar even een nieuwe Windows install, maak er een Ghost-image van en laadt 'em elke 3 weken, zoals ik vroeger met Windows 98 deed, those times... :z

Verwijderd

een andere Windows nemen want die software werkt zelfs perfect bij mij onder W98 alhoewel ze minimum W98SE vragen

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook vage shit met die audigy software.
Heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt, maar vorige week heb ik win2k opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik als ik de audigy installer opstart een 'irq not less or equal' blauw scherm. In win98 geen probs.

vage shit... verder geen irq conflicten ofzo..

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Op donderdag 17 januari 2002 23:25 schreef Raven- het volgende:
Ik heb ook vage shit met die audigy software.
Heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt, maar vorige week heb ik win2k opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik als ik de audigy installer opstart een 'irq not less or equal' blauw scherm. In win98 geen probs.

vage shit... verder geen irq conflicten ofzo..
in win2k loopt die audigy software perfect. had vroeger ook die irq grappen in win2k. probeer je bios eens te updaten of acpi uitzetten. dat helpt.

maar k zal hem wel ffe uninstallen en anders de win me/98se cd opzoeken...

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb juist net (nouja tijdje geleden) m'n bios (asus a7v266) geupdate naar 1 van de laatste (1005 en daarna 1006)

Denk dat ik maar weer terug ga naar 1003b..
Pagina: 1