American Express vraagbaak
Verwijderd
Ding werkt prima.
Maar online shops? Is dat de verzendkosten waard?
Verwijderd
Ik zou ff bellen als ik jou was, misschien was het een eenmalige aktie.Op donderdag 17 januari 2002 22:34 schreef ScarFace_CvL het volgende:
bij de praxis? verkopen die ze? effe halen dan ;0
Ik heb nu een degelijke metalen voor Fl. 90,-, kan ik ook rj11 mee knijpen en strippen.
Deze gaat alweer een tijdje mee.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Die was van plastic.
Binnen 1 uur hadden we de tang 3x kapot geknepen, en na de 3rde keer hebben we ons geld terug gevraagt.
Ik wil dus wel een GOEDE tang, en geen plastic!
Suggesties?
Dan ben je mooi afgezet...Op donderdag 17 januari 2002 22:41 schreef FatalError het volgende:
Koop alsjeblieft NIET zo'n gaar plastic ding, die gaan na 5 stekkertjes ofzo al stuk
Ik heb nu een degelijke metalen voor Fl. 90,-, kan ik ook rj11 mee knijpen en strippen.
Deze gaat alweer een tijdje mee.
Ik heb er 1 voor RJ-45 en normale telefoonstekkers (die RJ11 van jou gloofk) ook striptang....
Alleen dan voor maar iets van 60 gulden bij Memo
[quote]
op de online-prijslijst van http://www.memo.nl
200.112 UTP KRIMPTOOL BUDGET TD004 29,50 65,00
[/quote]
waarvan het eerste bedrag een eurobedrag is en het tweede een guldenbedrag. (uiteraard heb ik het niet over de artikelcode
Het wordt een budget-tang genoemd. En als ik een utp-stekker-aan-de-kabel-zetter zou zijn dan zou ik die tang ook niet willen hebben maar voor de zwaardere huis-tuin-en-keuken-tweaker is deze tang dus echt zeer goed. 't is GEEN El-Cheapo-tangetje hoewel de naam anders doet denken. Het is dus geen professioneel materiaal maar vergeleken met die kunststof gamma/praxis-tangen is deze tang te vergelijken met een BMW die je tegenover de gamma-fiat500 zet.
De vraag was ONLINE SHOPS, of je moet opeens een URL weten waar ik kan bestellen.Op donderdag 17 januari 2002 22:45 schreef jitze het volgende:
Okhaphone Groningen
Metalen tang voor rj 45,rj 11 en 12
Kost fl 70,--
€ 32,50
70 gulden vind ik wel vrij duur, zat meer aan 20 Euro te denken ( afgaand op andere topics ).
Op donderdag 17 januari 2002 22:44 schreef wfvn het volgende:
[..]
Dan ben je mooi afgezet...
Ik heb er 1 voor RJ-45 en normale telefoonstekkers (die RJ11 van jou gloofk) ook striptang....
Alleen dan voor maar iets van 60 gulden bij Memo
edit:
[..]
200.112 UTP KRIMPTOOL BUDGET TD004 29,50 65,00
Dat kom ik bij MEMO tegen ( EURO/GULDEN ).
Jij kan mij die dus wel aanraden?
waarvan het eerste bedrag een eurobedrag is en het tweede een guldenbedrag. (uiteraard heb ik het niet over de artikelcode)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
hehe... op de verkeerde plek op m'n quote gereageerdOp donderdag 17 januari 2002 22:50 schreef Stinger_Ventura het volgende:
[..]
Maar ja... ik kan die tang die ik bij memo vandaan heb je absoluut aanraden. Is gewoon een degelijke tang. Helaas niet binnen die 20 euro van je. Maar ik ben bang dat je hem ook niet echt veel goedkoper kan krijgen (tenzij je geluk hebt uiteraard)
Even beschrijving van m'n tang:
Zwart geverfd metaal (degelijke dikte)
Rode handvatten eraan (die er redelijk makkelijk af te schuiven zijn maar wat verder geen probleem oplevert)
Het gedeelte wat de stekkers (metalen pennetjes) knijpt zit met schanierfunctie in de tang gemonteerd zodat alle pennen tegelijk de stekker in worden gedrukt (in tegenstelling tot zo'n el-cheapo-kunststof-kpn-tang die ik heb... die drukt de pennen die het dichtst bij het draaipunt van de tang zitten, het eerst naar binnen)
Dit is hem:
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Zelf zoeken is ook nog een optie . . .
Dit topic is gesloten.
![]()