(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
gewoon bios clearen met de voedingskabel uit, want met de voedingskabel erin cleart hij meestal niet, dan zou hij gewoon moeten opstarten...
Verwijderd
Dan zou je dus de batterij van je moederbord af moeten halen...Op donderdag 17 januari 2002 22:40 schreef Rosse het volgende:
gewoon bios clearen met de voedingskabel uit, want met de voedingskabel erin cleart hij meestal niet, dan zou hij gewoon moeten opstarten...
En kijk uit, Die lipjes van die batterijen breken snel af !
Nou, ik zal het proberen, maar ik heb helaas geen goede hoop dat ie het weer gaat doen...
(@DiscWout) omg
ok, hij doet het weer (half), echt heel vaag. Na batterijtje uit/in startte hij weer, maar als ik nu een kabel in de IDE2 doe, hetzelfde gepiep als hierboven beschreven. Zou het kunnen dat ik de IDE2 doorgebrand heb? Lijkt me stug, want wat kan daar nou aan doorbranden, maar vraag het toch ff.
En ook als ik de proc op 133 laat draaien loopt hij na een tijdje vast, niet door de warmte want die ligt ongeveer bij de 35, vaag he.
Als iemand mij nog verder kan helpen graag!
En ook als ik de proc op 133 laat draaien loopt hij na een tijdje vast, niet door de warmte want die ligt ongeveer bij de 35, vaag he.
Als iemand mij nog verder kan helpen graag!
edit:
help... (heel zielig)
help... (heel zielig)
(@DiscWout) omg
*bump*
(of mag dat hier niet?)
(of mag dat hier niet?)
(@DiscWout) omg
*gaap, rek, strek* heb nu alle topics gelezen zowat en nog steeds geen antwoord op mijn vraagje, kan cq. wil iemand mij helpen.
PS ik gaapte niet omdat het saaie topics zijn, maar omdat het al laat begint te worden
PS ik gaapte niet omdat het saaie topics zijn, maar omdat het al laat begint te worden
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Hoi,
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>
</td><td bgcolor=white>Topics omhoogschoppen wordt niet op prijs gesteld, je mag best een beetje geduld hebben.</td></tr></table></td></tr></table>
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()