BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
ha die... hebben wij ook 
gewoon in de zijkant van je kast bouwen zodat ie naar binnen blaast dmv een pvc buis recht op je proc. Let dan maar eens op je temps!
gewoon in de zijkant van je kast bouwen zodat ie naar binnen blaast dmv een pvc buis recht op je proc. Let dan maar eens op je temps!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik gok dat het goed gaat, maar druk je ram wel goed vast...
En zorg ook voor voldoende mogelijkheid voor lucht af of aanvoer.
En zorg ook voor voldoende mogelijkheid voor lucht af of aanvoer.
*ding* Einde bericht *dong*
hmmm, blij te weten dat meer mensen het doen.Op donderdag 17 januari 2002 22:23 schreef Voodoo_man het volgende:
ha die... hebben wij ook
mijn proc is nu soms (stressed, AMD) @ 60C, das niet goed...
jammer wel dat je unreal speelt, anders was je een toffe gozer
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
en bedankt héOp donderdag 17 januari 2002 22:26 schreef Mad-Cow het volgende:
[..]
hmmm, blij te weten dat meer mensen het doen.
mijn proc is nu soms (stressed, AMD) @ 60C, das niet goed...
jammer wel dat je unreal speelt, anders was je een toffe gozer
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik heb nog iets veel beters maakt wel lawaai mahja je moet ook nog wat.
10x papst industrielen fans uit een afzuigrek bovenaan een 19" rek. komen van een stagebedrijf van me.
Zuigen hard maar lawaai
en gekogellagerd.
10x papst industrielen fans uit een afzuigrek bovenaan een 19" rek. komen van een stagebedrijf van me.
Zuigen hard maar lawaai
Is dit misschien wat?

Te koop bij o.a. Conrad voor ca. € 25,- en is met zijn 16x7x7cm lekker slank en behendig en blaast als een tierelier!! ... en STIL!!
Heb'm zelf bovenop m'n kast geschroefd en hij blaast door een rechthoekig gat naar binnen, pssies op me PIII@960
Ik kijk ff of ik de URL nog kan vinden .. BRB!

Te koop bij o.a. Conrad voor ca. € 25,- en is met zijn 16x7x7cm lekker slank en behendig en blaast als een tierelier!! ... en STIL!!
Heb'm zelf bovenop m'n kast geschroefd en hij blaast door een rechthoekig gat naar binnen, pssies op me PIII@960
Ik kijk ff of ik de URL nog kan vinden .. BRB!
edit:
* Alfa Novanta de geïnteresseerden onder u, hier is de URL naar Conrad.nl voor de ventilator:link
* Alfa Novanta de geïnteresseerden onder u, hier is de URL naar Conrad.nl voor de ventilator:link
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Is 48°C stressed niet een beetje veel voor een PIII?
En zeker met zo een knots van een blower
Euhmz .. je bedoelt mijn sig. ??Op vrijdag 18 januari 2002 20:46 schreef Solosmots het volgende:
Is 48°C stressed niet een beetje veel voor een PIII?
Moah hij draait nu stabiel @920MHz maar @960MHz loopt ie vast tijdens DirectX-spul, zoals 3Dmark2000/2001
Wat die fan betreft ...
Dus .. dat is geen probleem en hij staat toch onder m'n bureau dus ik zie'm ook geeneens, maar ook dát zou ik geeneens storend vinden, 't is best wel stoer gezicht.Op donderdag 17 januari 2002 23:12 schreef ing._Buttje het volgende:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Pagina: 1