Ghost recon en mouse scrolling

Pagina: 1
Acties:

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb een logitech cordless desktop en als ik ghost recon speel reageert mijn scroll mouse niet altijd even alert soms moet ik 8 rondjes draaien voor dat ie in zoomt en soms doet ie het gewoon, ik heb er sins pas last van ik hij heeft het ooit gedaan, ik heb al logitech drivers geinstalled(werkt niet) heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing???

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 12:07

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

In je taskmanager em_exec killen, en nog een keer proberen. Dat is de logitech mouse manager. En die wil nog wel eens niet goed werken in games.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Sir Vega
ok ik zal checken

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

johanbarten

Fallout fanatic

je kan ook je mouse ware verwijderen, dan heb je er nooit meer last van

• Sir Vega
hhm em_exec weghalen heeft geen zin ik heb net gecheckt... de batterijen zijn okay en in windows scrollt ie prima... ik ga nu proberen om de mouse ware te deleten

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
subject fixed
Pagina: 1