dichtgooien/slotje

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
deze draad [topic=383790]

inderdaad er zijn al veel onderwerpen geweest over koelers voor Atlon XP's alleen elke week komen er nieuwe uit en deze staan niet in oude draadjes

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Wel een pakkende topictitel waarmee de sint komt aanzetten! :D

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Dan trap je toch een oud draadje omhoog? Weten we meteen waar het over gaat ook. Iig beter dan een titel als: Welke cooler?.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op deze manier denk je zoiezo al "weer een welke cooler topic" :)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 22:13 schreef Ferdo het volgende:
Wel een pakkende topictitel waarmee de sint komt aanzetten! :D
Dat is de titel van het topic waar hij naar verwijst. Als ik
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/383790

schrijf, parsed t.net dat als een anchor met de topictitel als naam.

[topic=383790]

Zo dus.

• Spice

Spice

Topicstarter
mmm, kunnen jullie ff samenvatten? Ik volg het niet zo goed geloof ik.
De sint vindt dat het niet altijd feest is dat klopt en het gaat niet op postings van mij om punten te scoren doe ik die liever op de frontpage.
Ik redeneer zo (correct if i'm wrong). Ik kom vandaag in mijn ogen een goede nieuwe stille koeler tegen (die nog niet leverbaar is btw en ik verkoop ze ook niet ;) ) die post ik dan in een recent draadje die ik op de frontpage tegenkom waar iemand om hulp vraagt. Ik ga niet zoeken naar een oude draad die al 3 weken dicht is om daar zo'n nieuwtje neer te zetten.

of wordt de sint te oud :? Dattie het echt niemand snapt

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

RESPECT voor de sint :P

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op donderdag 17 januari 2002 22:23 schreef Spice iets
Had dan een topic gemaakt met als titel: Nieuwe revolutionaire koeler voor XP? Ofzoiets.

Kan de sint hier zelf niet ff reageren?

• Spice

Spice

Topicstarter
Spice replies: ja zelf een topic is ook een idee natuurlijk. Ik vertelde net dat ik vooral op de tracker op de frontpage reageerde en ik er tot jij het opmerkte er niet bij stilstond om zelf een topic te openen. Alleen ik vind de topic opener niet zo sterk btw.
Het heeft misschien ook te maken hoe ik zoek. Misschien verduidelijkt een korte uitleg iets: 2 a 3 browsers openstaan. Tread by GoT over prijzen in Duitsland, ff checken, kom je tijdens het bekijken de bewuste cooler tegen (in mijn achterhoofd heb ik dan de koolance-kast waar ik zelf aan zit te denken (wat toch $$ is) dus bekijk het geheel)dan doe ik op een willekeurig moment [alt][tab] reageer op de frontpage, mod wat, bekijk de trackers, doe een bod op een videoplank, zie een vraag naar een cooler bij GoTen post iets en [alt][tab] weer terug en dan zo'n tig x per dag. Dus het maken van een onderwerpje is een goed idee, de regel was dat een topic open om: 1)commentaar (onderbouwde kritiek te leveren)leveren >:) 2) iets wil weten :? 3)NIEUW!: iets leuks ga vertellen 8-)

Verwijderd

Volgens mij is dit echt wel goed met de search te vinden en de topictitel is trouwens gruwelijk fout, fouter kan bijna niet (welk mobo? is ietstje erger)
Pagina: 1