Letsbuyitcom Dangerden

Pagina: 1
Acties:

• LINk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04 14:07
Ik ben geinterreseerd in waterkoeling van Dangerden :9~ . Ik heb eerst gekeken op verschillende Nederlandse site's (oa oc-shop enz.) maar ik kwam al gauw tot de conclussie dat het ietsjes veel te duur is dus :'( ...
Ben ik op zoek naar andere dummies :) die net als ik de koelzooi wat goedkoper willen hebben. We kunnen dan de verzendkosten delen (zijn namelijk erg hoog :'( ).
Dus zijn er nog :) die ergen in Noord-Limburg leven en die ook geinterreseerd zijn in Dangerden koeling, stuur mij dan een mail!!!

Kijk dus even op www.dangerden.com

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Ik denk niet dat je heel veel geinteresseerden zult vinden, aangezien er op dit moment net een Dangerden.com inkoopactie loopt van Got. De inschrijftermijn daarvoor is helaas al verstreken.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En als je die topic naleest, valt het niet mee het spul goedkoper in NL te krijgen dan de reguliere winkels.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 09:04 schreef Herman het volgende:
En als je die topic naleest, valt het niet mee het spul goedkoper in NL te krijgen dan de reguliere winkels.
Beetje jammer dus... Dan maar even koekenloeren of ik in me vriendjes kring (ben ik snel klaar natuurlijk) nog mensen ken die metaal bewerken...

Kunnen ze vast wel even een mooi blokkie voor me frezen :)

Want van die prijzen voor een regulier blokkie moet ik :'(

• LINk
Erg leuk jullie reaties allemaal, maar ik zoek eerder mensen die ook iets bij dangerden willen bestellen.
Want hoe meer mensen meedoen, hoe lager de verzendkosten (8> .

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
hoeveel kost zo'n waterkoeling ongeveer dan? misschien dat ik geinterreseerd ben.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Ik heb zelf ook overwogen om direct bij DD te bestellen. Wat mij heeft weerhouden is het volgende:

1 Je mag gewoon de BTW bij invoer betalen.
2 Er bestaat zoiets als douanerechten.
3 De verzendkosten.

Als je de verzendkosten buiten beschouwing laat blijkt het duurder uit te pakken dan bij de OC-shop, dus was voor mij de conclusie nogal makkelijk.

• LINk
Als je gaat kijken bij dangerden, valt het kwa prijzen allemaal erg mee. De Dollar staat factor 2.45 (in guldens). Als je die prijzen dan met OC-shop vergelijkt, zijn die heel erg laag.

De BTW valt weg. Bij de PTT openen ze echt niet ieder paktje om te kijken wat erin zit er eventueel nog belasting over te heffen. Wij doen namelijk geregeld boodschappen in Duitsland en nog nooit, ik herhaal, NOG NOOIT, extra belasting of iets hoeven te betalen. De waterkoeling is namelijk voor privé gebruik en dan gelden hele andere wetgeving.

Dus... mij gewoon een mailtje sturen met wat je wilt en de rest krijg je dan te horen.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 16:26 schreef LINk het volgende:
Als je gaat kijken bij dangerden, valt het kwa prijzen allemaal erg mee. De Dollar staat factor 2.45 (in guldens). Als je die prijzen dan met OC-shop vergelijkt, zijn die heel erg laag.

De BTW valt weg. Bij de PTT openen ze echt niet ieder paktje om te kijken wat erin zit er eventueel nog belasting over te heffen. Wij doen namelijk geregeld boodschappen in Duitsland en nog nooit, ik herhaal, NOG NOOIT, extra belasting of iets hoeven te betalen. De waterkoeling is namelijk voor privé gebruik en dan gelden hele andere wetgeving.

Dus... mij gewoon een mailtje sturen met wat je wilt en de rest krijg je dan te horen.
Helaas worden pakjes uit de VS wel nauwkeurig bekeken. Zie ook www.douane.nl Duitsland is een EU-land, vrij vervoer van goederen en diensten zoals je misschien wel weet, de VS is dat niet. Je kan geluk hebben, maar ga daar maar niet van uit.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 17:04 schreef aad123 het volgende:

[..]

Helaas worden pakjes uit de VS wel nauwkeurig bekeken. Zie ook www.douane.nl Duitsland is een EU-land, vrij vervoer van goederen en diensten zoals je misschien wel weet, de VS is dat niet. Je kan geluk hebben, maar ga daar maar niet van uit.
Ik heb ook bij DD bestel, en ik heb geen extra kosten gehad hoor. Misschien is het allemaal wel erg nauwkeurig, maar dan toch echt niet voor particulieren hoor. Misschien toevallig, maar ik heb eigenlijk nog niemand gehoort die extra moest betalen bij het importeren.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-05 16:19

Chakotay

Lick here to continue

Ik wil ook best meedoen voor een blokje en evt radiator, maar over een maandje of 1,5/2 pas...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• LINk
Op zich hebben we nog geen deadline, dus als je nog mee wilt doen, moet je mij gewoon een mailtje sturen.

Dat geld trouwens voor iedereen die zich nog geroepen voelt om iets te bestellen bij dangerden.com

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12

Epsilon

uhm
11 posts?
[edit]
geen flame, maar ik vindt het een beetje, uhm verd8 snap je

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 11:01
Op donderdag 17 januari 2002 21:57 schreef LINk het volgende:
Ik ben geinterreseerd in waterkoeling van Dangerden :9~ . Ik heb eerst gekeken op verschillende Nederlandse site's (oa oc-shop enz.) maar ik kwam al gauw tot de conclussie dat het ietsjes veel te duur is dus :'( ...
Ben ik op zoek naar andere dummies :) die net als ik de koelzooi wat goedkoper willen hebben. We kunnen dan de verzendkosten delen (zijn namelijk erg hoog :'( ).
Dus zijn er nog :) die ergen in Noord-Limburg leven en die ook geinterreseerd zijn in Dangerden koeling, stuur mij dan een mail!!!

Kijk dus even op www.dangerden.com
Hi,
Ik heb veel interesse in uw actie va hier boven>
Als de actie doorgaat dan wil ik wel weten waneer kan ik mijn spulties verwachten! En hoe zaal de betaaling plaats vinden???
ik wil graak kopen DangerDen The Super Cube

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Pagina: 1