Wat kan ik met.....?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:56
Ik heb de volgende items nutteloos rondliggen in huis:
1. Sony Discman type D-191 (kapotte laser vermoed ik, is koffie overheen gegaan, kan geen cd's meer lezen)
2. 2 casio rekenmachines waaronder een casio fx-82SX fraction.
3. een casio casioclub my magic diary
4. een afstandsbediening voor een tv (audiosonic, mist ledje) en een afstandsbediening voor een blaupunkt tv (brede afstandsbediening)
5. 3 muizen
6. een radio fm kaart voor in de comp waarvan ik vermoed dat het in een isa slot moet.

Mijn vraag:
Waar zou ik dit voor kunnen gebruiken en hoe? (casemod)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

wees creatief zou ik zeggen, van die afstandsbediening ken je nog wel iets met IR fixen en voor de rest... niet veel denk ik

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Pff da's een hoop troep zeg.
Beetje inspiratie kwijtgeraakt? Nou met die muizen kan je denk ik niks, de afstandsbedieningen kan je gebruiken om je pc mee op afstand te besturen (infrarood receiver in elkaar frutsen). En die rekenmachines... In je toetsenbord bouwen ofzo, of op een of andere manier kijken of je het LCD-tje ervan op je pc aan kan sluiten (gaat erg moeilijk worden denk ik).

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:56
dat is het punt nou juist, ik ben niet zo'n creatief/technisch persoon :?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

1. Sony Discman type D-191 (kapotte laser vermoed ik, is koffie overheen gegaan, kan geen cd's meer lezen)
misschien iets met de behuizing ? (ik weet niet hoe die eruit ziet )

het gedeelte met knopjes zou je iets van kunnen maken, bijv dat je met een bepaald knopje een fan aanzet (hoop dat je beetje technisch bent :P )

ken ik niet :S

4. een afstandsbediening voor een tv (audiosonic, mist ledje) en een afstandsbediening voor een blaupunkt tv (brede afstandsbediening)
Lijkt me moeilijk om hier wat bij te verzinnen :?

5. 3 muizen
proberen ledjes in te bouwen, gaat het mis heb je nog twee andere muizen ;)

6. een radio fm kaart voor in de comp waarvan ik vermoed dat het in een isa slot moet.
Die kan je misschien inbouwen ? heb je radio op je pc :)

edit: afstandsbediening reciever is moeilijk hoor ! je moet dan een reciever zelf maken, en hem programmeren op bepaalde codes die je niet weet. (toch?) /edit

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 21:52 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
5. 3 muizen

Mijn vraag:
1: je dicsman .. haal je oor doppen eraf en prik ze in je geluidskaart .... geen boxen meer nodig !! :9~

2: Hier kan mee uitrekenen hoeveel euro's je kwijt ben voor je mod !! :P

3: uhhhhhh lcdtje eruit slopen en heel moeilijk doen om um in je kast te bouwen :?

4: de ene een nieuw blauw ledje in zetten en zo maken dat je je cdrom ermee open kan doen ... die andere je tv mee aanzetten die op je tv-out staat :D

5: 1e muis ... draadje eraf knippen en zelf proberen cordless te maken ;) lukt toch niet dus gooi maar gelijk weg die 2eboor je een paar gaten in en bouw er led's in ... die 3e maak je een verwarming in tegen ijskoude klauwen tijdens het unreal spelen :P

6: uhmm een paar stukkies eraf dremelen zodat ie in je pci slot past en dan heb je toch weer iets om heatsinks op te zetten en dat staat natuurlijk mooi in je kassie :9

OKey this is JusT kiddi'n ! maar ik denk niet dat je er veel mee kunt hehe >:)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 22:01 schreef MoSc2001 het volgende:
LOL >:)

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 00:13
Op donderdag 17 januari 2002 21:52 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

=Klepje eraf halen, beveileging slopen zodat ie draait zonder kleppie. Stukje handdoek op een cd plakken en die in de discman doen. Helpt tegen zweethanden/vieze cd's/vlekken op monitor etc.

=Printplaten eruit slopen. Met soldeerbout een chip die erop zit verbranden, en kaart aan de muur hangen. Vervolgens tegen iedereen zeggen dat het je GF3 is die doorbrandde nadat je hem tot 988 mhz had overgeclockt.

= wasda?

=Zie 2, maar zeg dat het je ge-oc-de geluidskaart was ipv GF3

5. 3 muizen
=In kooi zetten en iedereen die aan het 'staartje' trekt uitschelden.

=Zie 4

Mijn vraag:
Zie hierboven.

Verwijderd

zet maar bij het grofvuil >:)
Pagina: 1