SDSL

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Ik woon nu in A'foort waar SDSL van Metia beschikbaar is.

Ik heb nu een webdesign bedrijf en wil dus eventueel dat SDSL nemen 2Mbit/2Mbit.

Nu wil ik daar dan de webserver van ons bedrijf aan hangen waar we ook onze klanten op gaan hosten.

Op die server zullen zo'n 50 a 100 domeinen komen.

Is 2Mbit genoeg voor hosting?

En hebben jullie ervaring met Metia?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je de statistieken van Tweakers.net bekijkt zie je dat er met zo'n 1.1 miljoen pageview er een bandbreedte verbruikt wordt van 2 megabit. Hier uit kun je je conclusies trekken.

Overigens is het bandbreedte verbruik van T.net enorm verminderd sinds het hele zakie weer onder Slack draait. Tijdens de FreeBSD periode was het zo'n 8 megabit....

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Hangt idd af van het aantal bezoeken natuurlijk.
voor 100 domeinen die vaak bezocht worden lijkt 2 Mbit me te weinig.. :)

Maar zodra er ook maar een @Home klantje oid van zon pagina gaat downloaden dan ist uit met de pret denk ik :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
metia begint net. Ga er maar vanuit dat je bij zo'n SDSL pakket een overboeking hebt van minimaal 50.

Anders is het gewoon totaal niet mogelijk om voor 200 een 4mbit( 2 mbit down+ 2mbit up) verbinding aan te bieden.

Qua bandbreedte zou dat over de 1000 kosten per maand als je een overboeking hebt van 1:1

Dus in de practijk zal je die 2mbit nimmer halen ben ik bang.....