Kun je softwarematig zien wat voor moederbord je hebt, of moet je daarvoor de pc openschroeven?
gr
jeroen
gr
jeroen
Volgens mij is er wel een (enigzins beperkte) try-out versie op internet te vinden. Voor de andere mogelijkheid wil ik je graag even naar de FAQ verwijzen. Beter voor je GoT gezondheid.Op donderdag 17 januari 2002 20:57 schreef mcnuggets het volgende:
iemand hoe ik aan sisoft sandra kan komen?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Bullshit, ga gewoon naar www.download.com en download sisoft sandra, ga dan naar mainboard information oid en je ziet het.Op donderdag 17 januari 2002 20:50 schreef geforce5_guy het volgende:
hmmm, denk otch dat je de computer open moet halen, met WCQUID kan je wel je CHIPSET en CPU zien.
P.S lees de FAQ over groeten op GoT
-
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4005,00.aspOp donderdag 17 januari 2002 20:57 schreef mcnuggets het volgende:
iemand hoe ik aan sisoft sandra kan komen?
Verwijderd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hmmm.. Een beetje rekenwerk leert mij dat dat 576 MB is.. (en dat is 589824 KB = 603979776 Bytes, dus laat jouw systeem waarschijnlijk iets in KB's zien.. Vandaar dat je op 580 ofzo uitkomt!)Op vrijdag 18 januari 2002 08:30 schreef mcnuggets het volgende:
ik heb 580 mb omdat ik 2x 256 en 1 x 64 heb, ik dacht dat je maar max 512 kon hebben, maar mn systeem vertelt me dat er 580 is