Probleem met RC5 en nieuwe config.

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe hardware heb ingebouwd in mijn pc hebbik een probleem met de distributed.net client.

Om te beginnen mijn oude config was:
MSI 6167 mobo
Athlon classic 800mhz
256mb pc100
Win XP

En de nieuwe hardware is:
MSI K7T266 Pro2
AMd XP 1600+@1900+
512MB pc2100 infineon cas2.
win XP

de d.net client start natuurlijk gewoon tegelijk op met mijn pc. MAAR als ik het d.net scherm dan wil minimaliseren naar de tray dan blijft de hele pc voor ongeveer 5 sec hangen hij doet helemaal nix meer. En dit is vreselijk irritant!
Ik gebruik al wel de nieuwste versie, het vreemd is dat als mijn pc een tijdje aan staat ik maximaliseer de d.net client en minimaliseer hem dan gaat het wel goed.

weet iemand een oplossing voor dit vaage probleem, want ik erger me nu elke keer als ik de pc opstart

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Heej dat had ik ook toen ik net XP erop had gezet...is op een gegeven moment vanzelf overgegaan... maar toen had ik m'n prioriteit al verlegd naar genome :)

Is echt superirritant ja...ik hoop dat er iemand een oplossing weet...

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
ik ken het probleem niet, maar wat gebeurd er als je de client geminimaliseerd opstart??

(bv snelkoppeling naar dnetc.exe, in de snelkoppeling aangeven 'geminimaliseerd starten' en die snelkoppeling in je map opstarten zetten).

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik heb dit ook met xp, en een vriend van me ook, beiden een PIII trouwens.
Als ik de client geminimaliseerd opstart en ik klik er dan op en minimaliseer hem weer doet hij het ook. Als je enkele seconden wacht en dan minimaliseerd doet hij het niet. Misschien als je de crunch-o-meter uitzet dat het over is (die procentjes regel) Want als die zeg maar bijgewerkt is en je minimaliseerd hem is er niks aan de hand (bij mij dan).

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 20:52 schreef Silk_dude het volgende:
Heej dat had ik ook toen ik net XP erop had gezet...is op een gegeven moment vanzelf overgegaan... maar toen had ik m'n prioriteit al verlegd naar genome :)

Is echt superirritant ja...ik hoop dat er iemand een oplossing weet...
Win XP had ik daarvoor ook al daar komt het niet van

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer