• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
Ik ben dus een tijdje op zoek geweest naar een digicam. Uiteindelijk lijkt dit me wel een aardige.
de HP photosmart 612.
http://www.hp.com/cposupport/pc_photography/support_doc/bpy60150.html
Het is een van de weinige camera's voor onder de 350 euro met optische zoom en 2.3 mpix. verder niks bijzonders, gewoon een point and shoot toestelletje.
Nou zijn er bar weinig reviews en gebruikers ervaringen te vinden over deze digicam. Iemand die em ook heeft, ervaringen, of een linkje naar een review ??

alvast bedankt !

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 11:48
Die HP is een goeie camera.Ik zat zelf eerder te twijfelen tussen Canon Powershot A20 en die HP, maar heb toch voor de A20 gekozen. Ze hebben allebij een goeie kwaliteit :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Schijnt wel dat de batterijen van de 612 zo leeg zijn. Dat las ik in een paar commentaren op hp.com.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik heb de hp215 , en die gaat binnenkort dus echt de deur uit!!

vreet steeds meer batterijen en de helft van de tijd vertikt ie het om een foto te maken. naar meerdere malen op het knopje drukken doet ie het dan eindelijk.

ik ga dus ook op zoek naar een (betaalbare)nieuwe digitale camera

Verwijderd

Ik twijfelde ook tussen de HP en de Canon en heb uiteindelijk voor de Canon gekozen vanwege de veel betere kwaliteit van de foto's. Kijk en vergelijk de foto's op de webpagina van steve's digicam (te vinden via de reviews op www.dfip.nl). Overigens is de Canon ook als beste getest in de laatste consumentengids.