Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Je kan het al zien aan de typeaanduiding he, een VM heeft een gewone buis en de VMP een diamondtron. Diamondtron heeft lijntjes en een gewone niet. Beeldkwaliteit is redelijk tot goed. Zorg dat je geen S900JT1 neemt, de beeldkwaliteit daarvan is me vies tegen gevallen (das de VM 451 geloof ik)Op donderdag 17 januari 2002 20:34 schreef Aaargh! het volgende:
Moest dit ff voor me broertje vragen:
heeft de VM 542 net als de VM PRO 542 2 van die lijntjes in 't beeld ?
En hoe is het verschil in beeldkwaliteit ?
Een DIAMONDTRON buis heeft uiteraard scherper beeld als een gewone INVAR buis.
Die damp wires daar wen je wel aan. Kwaliteit is toch beter. Maar goed, dat is dan mijn mening.
Als het om mijn mening gaat dan is TRINITRON ook beter als DIAMONTRON, maar daar zijn niet veel monitoren van IIYAMA mee te vinden meer.
Die damp wires daar wen je wel aan. Kwaliteit is toch beter. Maar goed, dat is dan mijn mening.
Als het om mijn mening gaat dan is TRINITRON ook beter als DIAMONTRON, maar daar zijn niet veel monitoren van IIYAMA mee te vinden meer.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Vertel mij wat
, ik zit zelf ook naar een diamondtron te kijken.
m'n broertje heeft toch besloten voor de PRO versie te gaan (heel verstandig imho)
m'n broertje heeft toch besloten voor de PRO versie te gaan (heel verstandig imho)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
VM Pro 452 MA901U is je aan te bevelen ik heb hem zelf. En bevalt mij erg goed.