Ik moet een scriptje of bot hebben die auto op geeft in een IRC kanaal.
We hebben al een bot van #Game-Bots op Quakenet, alleen die crasht soms.
We hebben al een bot van #Game-Bots op Quakenet, alleen die crasht soms.
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Omdat ie op hun server draait en die server die crasht 1 keer per week wel een keer, waarom weet ik niet, misschien draaien ze wel win98 ofzoOp donderdag 17 januari 2002 20:35 schreef Oen het volgende:
waarom crasht die dan?
http://www.mircx.com/ staat wel wat op, mIRC botjes enzo
WTFOp donderdag 17 januari 2002 20:39 schreef funksngrooves het volgende:toon volledige bericht
[..]
Omdat ie op hun server draait en die server die crasht 1 keer per week wel een keer, waarom weet ik niet, misschien draaien ze wel win98 ofzo
Hoe kun je eigenlijk scriptjes toevoegen? Ik druk nu op alt+a en dan paste ik een scriptje erin. Maar verder gebeurt er niks
Ik wil oa dit scriptje werkend krijgen:
/cycle {
if ($active !ischan) { echo -a This is not a channel window. | halt }
if (i isin $gettok($chan(#).mode,1,32)) { echo -a This channel is invite only, cycle will not continue. | halt }
.raw part # | .raw join # $chan(#).key
}
zodat ik weer rejoin als ik uit het kanaal ga.
Auto reconnect aanvinkenOp donderdag 17 januari 2002 23:42 schreef funksngrooves het volgende:
hehe verkeerde scriptje
Ik zoek dus buiten een auto-op- scriptje ook een scriptje dat je weer terug connect naar een kanaal wanneer je bijv een ping time-out hebt gehad.
ik ben niet iemand die alles voorje gaat makenOp donderdag 17 januari 2002 23:42 schreef funksngrooves het volgende:
hehe verkeerde scriptje
Ik zoek dus buiten een auto-op- scriptje ook een scriptje dat je weer terug connect naar een kanaal wanneer je bijv een ping time-out hebt gehad. Of zit zoiets al standaard in mIRC gebakken?
on CONNECTtoon volledige bericht
The on CONNECT event triggers when mIRC connects to an IRC Server right after the MOTD is displayed.
Format:on <level>:CONNECT:<commands>
Example:on 1:CONNECT:/join #new2irc
The on DISCONNECT event uses exactly the same format as above and triggers when you quit or are disconnected from an IRC Server.
Examples
on 1:CONNECT:/echo Connected to $server at $time with nickname $nick
This triggers after mIRC connects to a server.
on 1:DISCONNECT:/echo Disconnected from $server at $time with nickname $nick
This triggers when mIRC is disconnected from a server.
Note: The CONNECT event is essentially the same as the Perform section.
tjaOp donderdag 17 januari 2002 23:44 schreef rb338 het volgende:
[..]
En voor auto-op is er een address book in mIRC ingebouwd, die ook auto-op heeft.
Waarom toch altijd scriptjes als er al zoooo veel mogelijk is met mIRC zelf
dat vraag ik ook nietOp donderdag 17 januari 2002 23:44 schreef DR het volgende:
[..]
ik ben niet iemand die alles voorje gaat maken
[..]
zit er toch aaridg in de buurtOp donderdag 17 januari 2002 23:45 schreef funksngrooves het volgende:
[..]
dat vraag ik ook niet
? Ik krijg alleen een clicktrade reclameOp donderdag 17 januari 2002 23:45 schreef k1ller het volgende:
www.gamersirc.de
zit alles voor je in =)
hmz, ChanservOp donderdag 17 januari 2002 23:37 schreef funksngrooves het volgende:
Ik ben er uit
het moet dus een scriptje zijn dat automatisch -op- geeft aan bepaalde user. That's it. Niet meer niet minder. En het moet een scriptje zijn.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nou sorry, maar ik heb via google gezocht en de search hier gebruikt en ik kan niks duidelijks vinden. Hij hoeft immers alleen -op- te geven en het mag geen bot zijn.Op donderdag 17 januari 2002 23:46 schreef DR het volgende:
[..]
zit er toch aaridg in de buurt
"zoeken jullie het voor me, scheelt mij weer 5 minuten"
die hebben ze niet op quakenet, voor zover ik weet draait daar Q oidOp donderdag 17 januari 2002 23:48 schreef geez het volgende:
[..]
hmz, ChanservDie kan dat ook wel doen
Gebruik nou gewoon mIRC's address book...dat werkt primaOp donderdag 17 januari 2002 23:48 schreef funksngrooves het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb via google gezocht en de search hier gebruikt en ik kan niks duidelijks vinden. Hij hoeft immers alleen -op- te geven en het mag geen bot zijn.
Bots zijn er idd zat.
start mircOp donderdag 17 januari 2002 23:48 schreef funksngrooves het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb via google gezocht en de search hier gebruikt en ik kan niks duidelijks vinden. Hij hoeft immers alleen -op- te geven en het mag geen bot zijn.
Bots zijn er idd zat.
Op donderdag 17 januari 2002 23:50 schreef DR het volgende:
[..]
/ignore rb338![]()
![]()
j k
Ja.. dat was een beetje het probleem, je mag van #game-bots geen extra bot installeren. En wat ik wilde was alleen een backup voor als die bot het begeeft zeg maar (eens per week crash daar gemmideld).Op donderdag 17 januari 2002 23:53 schreef rb338 het volgende:
Da's idd een nog betere optie.
Eggdropje installeren op een servertje ergens
[..]
![]()
Auto-Optoon volledige bericht
If a user joins a channel where you have Ops and that user's address is listed in the auto-op list, they will be given Op status. You can add an address to the list in the following format:
nick!userid@host,#channel1,#channel2
On IRC, user addresses are specified in the format:
nick!userid@host
So if my nickname is MadGoat and my address is khaled@mirc.com then to put me in your list, you would use:
madgoat!khaled@mirc.com
If I change nicknames a lot, then you would use:
*!khaled@mirc.com
If I change my nickname and userid a lot, then:
*!*@mirc.com
The /aop command
/aop [-r] <on|off|nick/address> [#channel1,#channel2,...] [type]
The -r switch indicates that the address is to be removed.
If you do not specify a type then only the users nickname is added to the op list. If you specify a type then the users address is looked up via the server and added to the list.
The $aop identifier returns $true if auto-op is enabled, and $false if it isn't.
The $aop(address/N) identifier returns any matching address in the list, or the Nth address. The .type property returns the list of channels.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq