Ik heb een topic gezien met een inkoopactie van en systeem dat ik al op de HCC-dagen heb gekocht. Ik heb de topic gevolgd en het zien mislukken. Alle systeempje waren alsnog verkocht hoorde ik, wie hebben de barebone nou of van de HCC of van dat rare bedrijf?
een barebone is een hele kleine pcOp vrijdag 18 januari 2002 22:02 schreef MasterDisaster het volgende:
ik niet wat is het eigenlijk ?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Herstel een kale pc... BareboneOp vrijdag 18 januari 2002 22:05 schreef PASware het volgende:
[..]
een barebone is een hele kleine pc
Verwijderd
Ow dus eigenlijk alles onboard en geen geluidkaart ofzo alleen muis toetsenbord schermpje dus weinig
dat heb ik wel voor 3e client op me netwerk
dat heb ik wel voor 3e client op me netwerk
gebruik jij m ook voor DVD en DivX of zijn er ook mensen die m hebben gekocht als kantoorpc?
Verwijderd
Nee hij is eigenlijk voor rabo telebankieren enzOp zaterdag 19 januari 2002 09:49 schreef arjandijk het volgende:
gebruik jij m ook voor DVD en DivX of zijn er ook mensen die m hebben gekocht als kantoorpc?
soms deel ik me internet er ook nog weleens mee is wel lachen
dus je hebt m niet gekocht vanwege de tvout?
om maar eens ontopic te blijven:
ik heb er 1, zelf gehaald in Maarssen.
Is inmiddels geinstalleerd, zwart gespoten en draait blij divx op mijn tv in de woonkamer (win 98 / 64 meg / 13 gig).
TNT1 tvout PCI geinstalleerd omdat ik die nog had liggen en hij lekkerder werkt met TvTool.
ik heb er 1, zelf gehaald in Maarssen.
Is inmiddels geinstalleerd, zwart gespoten en draait blij divx op mijn tv in de woonkamer (win 98 / 64 meg / 13 gig).
TNT1 tvout PCI geinstalleerd omdat ik die nog had liggen en hij lekkerder werkt met TvTool.
Ik zal eens wat foto's maken van de week.
Ben er zelf niet helemaal tevreden over, de voorkant is echt heel erg mooi zwart (inclusief cd-rom, lang leve teac met afneembaar frontje en cd-la frontje), maar de verf heeft niet goed gepakt op het metaal (is ook geen autoverf, had eigenlijk 2 soorten moeten halen denk ik). Ik spuit hem deze week nog een keer over en dan pas ga ik foto's posten - heb alleen webcam, beware
Verder wil ik er nog 98lite opzetten (windows 98 gestript tot 50 meg ofzo, nu boot ie te langzaam) en zelf in VB een GUI appje maken.
Heb ook een IRax gekocht voor remote control.
Hij gaat lekker
Ben er zelf niet helemaal tevreden over, de voorkant is echt heel erg mooi zwart (inclusief cd-rom, lang leve teac met afneembaar frontje en cd-la frontje), maar de verf heeft niet goed gepakt op het metaal (is ook geen autoverf, had eigenlijk 2 soorten moeten halen denk ik). Ik spuit hem deze week nog een keer over en dan pas ga ik foto's posten - heb alleen webcam, beware
Verder wil ik er nog 98lite opzetten (windows 98 gestript tot 50 meg ofzo, nu boot ie te langzaam) en zelf in VB een GUI appje maken.
Heb ook een IRax gekocht voor remote control.
Hij gaat lekker
En wat wel meer mensen denk ik willen weten, wat kost dit systeempje?
Kijk hier maar eens, daar staat er een die ook via IT-Resell gekocht is:
http://www.tweakers.net/aanbod/35934
http://www.tweakers.net/aanbod/35934
Pagina: 1