Ik heb een hele complexe vraag, hoop dat iemand dit
> spookgebeuren kan oplossen !
>
> Ik heb via het werk een 2e pc gekregen, een P1 met win 95.
> Thuis had ik al een p2 staan met win98 first edition erop. Je voelt hem al aankomen, ik wil op allebei internet. De p2 heeft al verbinding met i`net via chello. Dat moet die andere dus ook krijgen. Maar.......
> Die ene pc heeft altijd in een netwerk gezeten, de
> netwerkkaart zit er nog in. Dus ik denk, laat ik ff die kabel die van chello komt in die P1 zetten en kijken wat er
> gebeurt. Bij het opstarten moest ik me aanmelden bij het
> netwerk, dat moest ik altijd al maar dan drukte ik gewoon op annuleren. Nu deed ik dat ook maar dat weigerde die en hij zei dat ik niet het netwerk(en dus de verdere pc niet kon opstarten) op kon komen. Dus ik weer uitgzet, kabeltje eruit.
> En weer opgestart, maar hij bleef dezelfde fout geven.
> Annuleren of Ok maakte hem niks, hij bleef maar de
> foutmelding geven van "Kan geen verbinding maken met
> netwerk". Ik heb nu de netwerkkaart eruit gehaald en nu doet hij het gewoon weer maar ik zou niet weten hoe ik nu een netwerkkaart daar kan installeren. Ik kan ook niks in de
> netwerkinstellingen veranderen want dat heeft de
> systeembeheerder afgsloten....(zonder dat die er meer is).....
>
> Wie o wie mag ik bedanken voor het oplossen???
> spookgebeuren kan oplossen !
>
> Ik heb via het werk een 2e pc gekregen, een P1 met win 95.
> Thuis had ik al een p2 staan met win98 first edition erop. Je voelt hem al aankomen, ik wil op allebei internet. De p2 heeft al verbinding met i`net via chello. Dat moet die andere dus ook krijgen. Maar.......
> Die ene pc heeft altijd in een netwerk gezeten, de
> netwerkkaart zit er nog in. Dus ik denk, laat ik ff die kabel die van chello komt in die P1 zetten en kijken wat er
> gebeurt. Bij het opstarten moest ik me aanmelden bij het
> netwerk, dat moest ik altijd al maar dan drukte ik gewoon op annuleren. Nu deed ik dat ook maar dat weigerde die en hij zei dat ik niet het netwerk(en dus de verdere pc niet kon opstarten) op kon komen. Dus ik weer uitgzet, kabeltje eruit.
> En weer opgestart, maar hij bleef dezelfde fout geven.
> Annuleren of Ok maakte hem niks, hij bleef maar de
> foutmelding geven van "Kan geen verbinding maken met
> netwerk". Ik heb nu de netwerkkaart eruit gehaald en nu doet hij het gewoon weer maar ik zou niet weten hoe ik nu een netwerkkaart daar kan installeren. Ik kan ook niks in de
> netwerkinstellingen veranderen want dat heeft de
> systeembeheerder afgsloten....(zonder dat die er meer is).....
>
> Wie o wie mag ik bedanken voor het oplossen???