Toon posts:

[OC] Voltage procje? 1.85?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op mn proc gekeken en daarop staat als je naar de combi van bruggen kijkt 1.75 volt ongeveer. mbm echter zegt 1.84 wat is the truth. martel praktijken hebben geen resultaat gevonden. wat ik wel leuk zou vinden is dat als ie al op 1.85 staat dan is dat het hoogst en is ie 43 graden fully stressed :) wat ik niet leuk zou vinden is dat als dit zn top is dat ik geen verdere voltage mods kan plegen. :'(. wie weet het in mn bios staat het niet. (ECS he) maar wat kan ik hier nou mee ik weet niet zoveel van die voltages maar wie kan me inlichten over het feit dat een proc al bij levering op 1.85 loopt terwijl de proc dus 1.75 aangeeft (op de proc natuurlijk dan he)?

Verwijderd

Als je bruggen zo staan dat er 1,75volt doorheen gaat dan klopt dat ook. Ik heb BTW ook een ECS mobo maar bij mij gaf ie toch wel mooi het voltage aan hoor?
Ik heb nu een Duron 1000@1240Mhz (124x10), en dat op 1.85volt, word nu als ik gewoon wat internet 35 graden. In games 37 a 38 graden. Dus zo gek koel is die van jou nou ook weer niet :P

Verwijderd

Topicstarter
wel als ie dus dag en nacht met seti staat te suizen
en 43 is alleen de cpu fan als ik alle zeilen bijzet wat dus 7 case fans betekent gaat de proc naar 38 en mn mobo van 34 naar 22 :D :D dat is wel lekker en 38 graden voor een proc 1133@1318@155 thatis vind ik niet slecht een nadeel ik weet niet wanneer mn 12v bronnetje 'uitgeput' raakt enig idee hoeveel je daarnog op kan aansluiten met 1 hd en 2 cd's? leuk om te weten. weet ik iig waar ik moet zoeken als ie niet meer boot :P

Verwijderd

Topicstarter
trouwens ik heb nu dus 2 vcores in mbm vcore0 is 1.84 en vcore1 is dan weet 0.063 en dan 3.1 mag toch aannemen dat dat nergens op slaat he? :?

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-01 13:58

theborgnl

De mededeling begint hier:

Jurian, je spelling gaat met sprongen vooruit!!!

Nu misschien nog af en toen een enter-tje ertussen... en dan snappen we het allemaal geweldig makkelijk...

check je later
[ontopic]
ik heb geen flauw idee
[/ontopic]

*ding* Einde bericht *dong*

Verwijderd

Topicstarter
bedankt he heb ik wat aan :o
Pagina: 1