Toon posts:

[CM] Pentagram in kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een leuk ideetje voor een case mod, maar betwijfel of ik dit ook zo gemakkelijk kan uitvoeren...
Ik wil namelijk een pentagram op de volgende wijze uit mijn kast snijden (de zijkant wel te verstaan) en een mooie rode verlichting plaatsen (neon ofzo).

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/lord_abortion/pentagram_plain.jpg

Kan je dit makkelijk doen met een dremel??

Suggesties zijn welkom...

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 19:29 schreef Ratamahatta het volgende:

Kan je dit makkelijk doen met een dremel??
Dat gaat heeeeeeel makelijk met je dremel. :)
Gewoon doen dus.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Als je een vaste hand hebt is dit best mogelijk met een dremel. En als je een stukje hebt dat los komt, dan plak je het gewoon vast op je plexiglas watje erachter doet. Of je moet van plan geweest zijn om het helemaal open te laten????

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Open laten iig niet nee... :)

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
ik denk ook dat je het eigenlijk misshien even moet uitproberen met bv karton ofzo dat het geen loshangend zooitje wordt wat niet meer stevig is

post the results

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Verwijderd

Topicstarter
Dat loshangende zooitje zal wel meevallen als je ff goed naar mijn tekening kijkt... Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien :P

Voor de duidelijkheid, ik wil de rode lijnen uitsnijden/dremelen/zagen

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:17
denk wel dat het mogelijk is alleen wordt het niet echt stabiel meer.. (breekt bij het minste of geringste) vind het trouwens een ziek idee om een pentagram op je kast te bouwen.. maar goed 't is niet mijn kast :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 20:25 schreef webkabouter het volgende:
denk wel dat het mogelijk is alleen wordt het niet echt stabiel meer.. (breekt bij het minste of geringste) vind het trouwens een ziek idee om een pentagram op je kast te bouwen.. maar goed 't is niet mijn kast :)
Oh nee! Kijk maar uit hoor =)

j/k

Maareh, het is iig wel cool. Hoe dik ga je dat ongeveer uit-dremelen? En natuurlijk wel de resusltaten posten he =)

Verwijderd

Topicstarter
hmm... weet nog niet hoe dik precies, denk +/- 2 cm dikke lijnen (ruimte zat...)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 20:53 schreef Ratamahatta het volgende:
hmm... weet nog niet hoe dik precies, denk +/- 2 cm dikke lijnen (ruimte zat...)
dat is zeker belangrijk, niet dat je straks met een brakke kast zit opgescheept :+

Verwijderd

Mn zelf gedisgnde pentagram =)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011297990

Misschien maak ik die wel in mn volgende kast. Lekker veel om door naar binnen te kijken...

edit:
Wel erg moeilijk om die binnenste lijtjes te dremelen. Nou ja, ik zie wel

Verwijderd

Topicstarter
Sweet!!!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 21:23 schreef Ratamahatta het volgende:
Sweet!!!
Thank u =)

Ik had onder Engels weer 's nix te doen. Daarna op de pc nagetekend...

Hmmz, dit is best een nutteloze post eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Door Loran - donderdag 17 januari 2002 19:36

post the results
I will....

Maar dat gaat denk ik nog ff duren :'(
Heb het druk met studie EN dit gaat mijn eerste case mod worden, dus eerst maar ff oefenen...

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:02
Op donderdag 17 januari 2002 20:25 schreef webkabouter het volgende:vind het trouwens een ziek idee om een pentagram op je kast te bouwen.. maar goed 't is niet mijn kast :)
wat iz r ziek aan een pentagram? :?

edit:
btw EviL_SiqKNeSS je penta ziet r mooi uit, maar je hebt 2 soorten penta's door elkaar heen... met punt omhoog en met punt omlaag... kweetniet wat jij voor waarde hecht aan penta's (maybe ben je some sort of wiccandude) maar die 2 "horen" nie bij elkaar...

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op vrijdag 18 januari 2002 00:47 schreef BobR13 het volgende:

[..]

edit:
btw EviL_SiqKNeSS je penta ziet r mooi uit, maar je hebt 2 soorten penta's door elkaar heen... met punt omhoog en met punt omlaag... kweetniet wat jij voor waarde hecht aan penta's (maybe ben je some sort of wiccandude) maar die 2 "horen" nie bij elkaar...
Pentagrams Rule eigenlijk ... had dit idee ook ... maar nog niet echt verder uit gedacht.

En idd, het "echte" pentagram is degene met de 2 punten wijzend naar de boven.
Dit zijn de hoorns van Satan die wijzen naar de hemel >:)

Die andere is wat goed aardiger ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Munchkin
  • Laatst online: 21-08 10:27
Damn, ik zat er ook met de gedachte te spelen zo'n ding op de zijkant van mij kast te doen. Kennelijk toch niet zo origineel als ik dacht...

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Wat is er nou zo cool aan een duivels teken???? :?

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op vrijdag 18 januari 2002 12:02 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Damn, ik zat er ook met de gedachte te spelen zo'n ding op de zijkant van mij kast te doen. Kennelijk toch niet zo origineel als ik dacht...
Gewoon doen.... Ik heb ruim een jaar geleden het UT logo uit mijn kast gedremeld en die zie je nu ook steeds vaker voorbij komen. Daardoor vind ik hem toch echt niet minder mooi hoor!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• AlterMann
uhm..... pentagram met punten omhoog teken van de duivel/satan? :? uhm... een pentagram heeft geen flikker met satan/de duivel te maken, het is het teken van de satanisten, en niet van satan (en ja, das een groot verschil...)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 00:47 schreef BobR13 het volgende:

[..]

edit:
Ik hecht vrij weinig waarde aan een pentagram =) Ik geloof niet in Satan, of God of wat dan ook. Ik vind het gewoon een mooi teken, en daarom leuk om wat variaties te maken.. Kheb er nog wel meer gemaakt =)

Edit = God moest ook met een hoofdletter.. =)

• AlterMann
ok dan
kijk, ik kan me wel druk gaan maken over die aarses die niet weten waar het pentagram voor staat, en keihard beweren dat het een duivelsteken iz.
ik kan nu ook wel een uitleg over satanisme geven maar da doe k maar niet, komt r zeer zeker een slotje op :)

misschien gaat ikkuh ook wel zon penta in mn kast maken, k zie wel

cyaz

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op vrijdag 18 januari 2002 15:53 schreef BobR13 het volgende:
kijk, ik kan me wel druk gaan maken over die aarses die niet weten waar het pentagram voor staat, en keihard beweren dat het een duivelsteken iz.
ik kan nu ook wel een uitleg over satanisme geven maar da doe k maar niet, komt r zeer zeker een slotje op :)
...
cyaz
duszz? :?
blijkbaar vin je het wel nodig om een beetje te rellen?
voor uitleg over pentagrammen staat hier een stukje

Verwijderd

Topicstarter
Door TD-DMZ - vrijdag 18 januari 2002 12:50

Ik heb ruim een jaar geleden het UT logo uit mijn kast gedremeld en die zie je nu ook steeds vaker voorbij komen. Daardoor vind ik hem toch echt niet minder mooi hoor!
UT logo???? :r :r
ben je gek???

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
wat bedoelen ze hier dan mee:
Veel pagans (aanhangers van natuurreligies) zijn het omgekeerd epentagram gaan zien als de representatie van de 'donkere kant', en wijzen het af omdat ze het als een slecht, negatief symbool zien.

Deze bedoel ik dus met de punten naar boven ...
Mocht ik het anders bedoelen, dan so be it.
Mijn uitleg vindt ik kewler >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik denk dat de "verbindings stukken" die over blijven niet echt sterk zullen zijn.

Meschien ook een optie is gewoon een groot stuk er uit halen (cirkel, vierkant, maakt alemaal niet uit) en dan een plexiglas plaat er achter en daar een vet figuur op spuiten gewoon door het eerst af te plakken.
Dat geef ook een heel vet resultaat :P

Maar als je dit figuur er uit geslepen hebt en daar een plexiglas plaatje achter zet heeft het ook wel voldoende steun, maar spuiten blijft makelijker en je kunt er hele uitgebrijde figuren mee maken omdat je geen rekening hoeft te houden met de verbindingen.

Veel succes en wel pix posten als hij af is he 8-)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Kenne we weer ffies ontopic gaan plies? :+

Verwijderd

Kun je niet beter die stikjes uitzagen met de dremel, en later op een stuk plexiglas lijmen. Dat is wel zo stevig, en heb je ook geen last van die kleine stukjes om alles bij elkaar te houden.

F#CK, net te laat :?
Pagina: 1