Hoi allemaal ik zoek een manier om met een button zowel een exe file te starten als een nieuw html document te openen.Ik heb her en der wel wat scripjes gevonden maar ben er niet helemaal uitgekomen.
Frank
Frank
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Is het een WinNT/2K/XP server met ASP ondersteuning, in dat geval moet het volgens mij wel mogelijk zijn.Op donderdag 17 januari 2002 21:18 schreef Charliee het volgende:
[..]
Nee vanaf een html pagina een exe op een server runnen natuurlijk
Van dat soort zaken weet ik dus niet zoveel af, ik zoek een oplossing. Elke oplossing is welkomOp donderdag 17 januari 2002 21:19 schreef MikeN het volgende:
[..]
Is het een WinNT/2K/XP server met ASP ondersteuning, in dat geval moet het volgens mij wel mogelijk zijn.
Verwijderd
Het gaat hier om starten op de server. En javascript kan geen bestanden uitvoeren op de client hoor, gelukkig niet.Op donderdag 17 januari 2002 21:50 schreef Egrimm het volgende:
Kun je niet een button maken die linkt naar een html file en een onClick event handler heeft die die exe opent? Moet mogelijk zijn volgens mij, alleen weet ik nix van JavaScript...
Verwijderd
Jah, maar 1: het bestand staat op de pc zelf.Op donderdag 17 januari 2002 21:53 schreef Egrimm het volgende:
Als je normaalgesproken een link naar een .exe file aanklikt (of het nou op de server of de client is) vraagt 'ie toch of je 'm wilt runnen? Dan moet dat met een JavaScript eventhandler toch ook kunnen?
Verwijderd
Dan mag van mij nu dit topic dicht, wegens een scriptrequest.Op donderdag 17 januari 2002 22:00 schreef Charliee het volgende:
Als iemand een pasklare oplossing heeft houdt ik mij aanbevolen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()