ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Ik weet geen oplossing, maar ik wou ff kwijt dat ik dat stuurtje in PC Gameplay heb zien staan, en dat ik het een heel
stuur vond. (en ook vrij prijzig) Best kut nu als het niet naar behoren werkt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Heb je de 4.11c drivers van www.wingmanteam.com gedownd en geinstalleerd?
Het linker lampje aan betekent dat het ding stroom heeft. Het rechter lampje gaat alleen aan is als er communicatie is tussen wiel en game. Dit alles staat in de Nederlands talige handleiding.
Het lijkt erop dat alles gewoon werkt. Als je op properties klikt in je joystick panel, krijg je dan zo'n test schermpje?
Op www.wingmanteam.com en op de logitech site kun je ook vragen dumpen. Best goede support.
Het linker lampje aan betekent dat het ding stroom heeft. Het rechter lampje gaat alleen aan is als er communicatie is tussen wiel en game. Dit alles staat in de Nederlands talige handleiding.
Het lijkt erop dat alles gewoon werkt. Als je op properties klikt in je joystick panel, krijg je dan zo'n test schermpje?
Op www.wingmanteam.com en op de logitech site kun je ook vragen dumpen. Best goede support.
Verwijderd
Ik heb het stuur ook, geen vuiltje aan de lucht!! Kun je iets specifieker zijn in je vraagstelling?? Ik begrijp dat alle testeffecten in de Wingman Profiler werken?? In welk spel probeer je het stuur te gebruiken?? Wat doet ie dan wel of niet?? Overigens, voor straks als ie het wel doet, dit stuur is zo ontzettend VÈÈÈÈÈÈÈÈT !!!!! In GP3 zijn mijn rondetijden tussen 0,5 en 1 seconde gedaald ten opzichte van mijn oude Logitech Wingman Formula Force. Die paar extra graden bereik naar links en rechts doen echt wonderen...
Iemand dit stuur al geprobeerd op een PS2???
Ik ga em kopen voor de PC , maar ik heb ook een PS2 dus ik ben benieuwd of de logitec MOMO force werkt met GT3.
Ik ga em kopen voor de PC , maar ik heb ook een PS2 dus ik ben benieuwd of de logitec MOMO force werkt met GT3.
Lampjes gaan u aan maar mijn pedalen werken nog niet naar behoren in F1 2001. Maar ik blijft zoeken, installeer nu eerstde nieuwste drivers ws411c
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Verwijderd
Pedalen werken niet goed in F12001:ik heb F12001 ook gehad, en had daar wel wat problemen met links/rechts, maar niet met de pedalen. Heb je in je Profiler dat vakje niet toevallig aangevinkt staan waarmee je bepaalt of "gecombineerde pedalen aangemeld" moeten worden??? Dit zit zowel in je specifieke spelinstellingen als in de globale apparaatinstellingen en wil wel eens tegenwerken. Voor de duidelijkheid, dit mag dus niet aangevinkt zijn!!
Momo werk ook met de PS2. Lees hier maar:
http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/showthread.php?s=&threadid=33091
http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/showthread.php?s=&threadid=33091
tja....is de force-feedback in F1-2001 goed?? en in F1RC??
ik heb namelijk gelezen dat f1-2001 dit stuur niet ondersteund, of hebben ze daar al een patch voor??
ik zit er namelijk ook aan te denken dit ding aan te schaffen, alleen de hoge prijs houd me nog een beetje tegen. ik wil gewoon een goed stuur met goede effecten, waar ik zeker een aantal jaren mee kan doen. ik heb hier ook een thrustmaster force gt staan, die heb ik 3 maanden grbuikt, toen ben ik over gegaan op win2k, en sindsdien kan ik er niks mee, omdat ze het verrekken er drivers voor te maken...:( oftwel, daar heb ik dus niks meer aan. ik heb ook gehoord dat de nieuwste thrustmaster goed is....maarja...
WAT IS HET BESTE STUURTJE OP DIT MOMENT???
ik hoop dat iemand me antwoord kan geven??
ik heb namelijk gelezen dat f1-2001 dit stuur niet ondersteund, of hebben ze daar al een patch voor??
ik zit er namelijk ook aan te denken dit ding aan te schaffen, alleen de hoge prijs houd me nog een beetje tegen. ik wil gewoon een goed stuur met goede effecten, waar ik zeker een aantal jaren mee kan doen. ik heb hier ook een thrustmaster force gt staan, die heb ik 3 maanden grbuikt, toen ben ik over gegaan op win2k, en sindsdien kan ik er niks mee, omdat ze het verrekken er drivers voor te maken...:( oftwel, daar heb ik dus niks meer aan. ik heb ook gehoord dat de nieuwste thrustmaster goed is....maarja...
[quote ik heb hier ook een thrustmaster force gt staan, die heb ik 3 maanden gebuikt, toen ben ik over gegaan op win2k, en sindsdien kan ik er niks mee, omdat ze het verrekken er drivers voor te maken...:(
[/quote]
Ik ben ook in het bezit van dit stuur en dacht ook bij XP een probleem te hebben totdat ik drivers vond. URL is http://www.esiee.fr/force_gt/ Ik gebruik deze onder XP en het werkt prima. :-)
Hoop dat ik in ieder geval 1 persoon vanavond blij kan maken.
Johan
[/quote]
Ik ben ook in het bezit van dit stuur en dacht ook bij XP een probleem te hebben totdat ik drivers vond. URL is http://www.esiee.fr/force_gt/ Ik gebruik deze onder XP en het werkt prima. :-)
Hoop dat ik in ieder geval 1 persoon vanavond blij kan maken.
Johan
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Na heel wat Thrustmaster rommel te hebben gekocht en wat zelf bouw dingen te hebben gemaakt, ben ik nu voor de MOMO gegaan.Op zaterdag 26 januari 2002 12:46 schreef bvstrien het volgende:
Ik heb het dingen open gemaakt. En wat je dan ziet is echt super. Echt goed geengeneerd. Het wiel is gemonteerd met kogellagers. Heel erg stabiel.
De pedalen set is out of the box voorzien van een design foutje. Maar als je hem koopt, kan ik je wel helpen om dat te verhelpen.
Enne F12001 is echt heerlijk met dit ding. GPl trouwens ook
Je hebt em opengemaakt... hoe werkt het aandrijf mechanisme dan? Daar ben ik best benieuwd naar, want ik heb zelf de Logitech Formula Force met die ijzerdraad aansturing wat naar mijn mening beter is/was dan de conventionele tandwielen...Op zaterdag 26 januari 2002 23:42 schreef MarcoM het volgende:
[..]
Na heel wat Thrustmaster rommel te hebben gekocht en wat zelf bouw dingen te hebben gemaakt, ben ik nu voor de MOMO gegaan.
Ik heb het dingen open gemaakt. En wat je dan ziet is echt super. Echt goed geengeneerd. Het wiel is gemonteerd met kogellagers. Heel erg stabiel.
De pedalen set is out of the box voorzien van een design foutje. Maar als je hem koopt, kan ik je wel helpen om dat te verhelpen.
Enne F12001 is echt heerlijk met dit ding. GPl trouwens ook
* Tentacle1 denkt er nog niet aan om over te stappen op een nieuwe, omdat de oude nog erg goed functioneerd.
Momo, homo, whatever
Ik vind het ding zo fucking lelijk. Is hij verder wel stabiel en is de FFB goed?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De aandrijving geschied dmv tandwielen. Maakt wat lawaai als je heel snel draait.
@Captain Pervert: als je dit lelijk vind, wat vind je dan mooi
Ik krijg bijna een hard on als ik heb zie. En je handen ruiken ook erg lekker als je geraced hebt.
Ik krijg bijna een hard on als ik heb zie. En je handen ruiken ook erg lekker als je geraced hebt.
Dan heb jij geen smaakOp zondag 27 januari 2002 01:05 schreef Captain Pervert het volgende:
Momo, homo, whateverIk vind het ding zo fucking lelijk. Is hij verder wel stabiel en is de FFB goed?
kun je me vertellen wat je ongeveer met dat designfoutje bedoelt??
en denk je dat ik hier zeker een paar jaar mee toe kan??
zijn de FFB effecten in f12001 goed? en werkt hij ook lekker in F1 racing championship van ubisoft?
en denk je dat ik hier zeker een paar jaar mee toe kan??
zijn de FFB effecten in f12001 goed? en werkt hij ook lekker in F1 racing championship van ubisoft?
hieronder een stukje uit een mail die ik heb kunnen opduiken:
Helaas zijn de pedalen niet helemaal de beste die ik ooit gehad heb. De box
van de F1 sim waren echt super. Bij de Logitech pedalen viel me op dat ze
niet helemaal terug in de beginstand kwamen. Na zoeken op forums en op
wingmanteam.com ben ik er achter gekomen dat ze voor de scharnieren van de
pedalen een glijlager constructie gebruiken. Maar helaas hadden ze de
schroeven wat te vast gedraaid waardoor er te veel weerstand onstond. Dat
was dus makkelijk op te lossen.
Toen bleek dat ze nog niet helemaal terug kwamen. Ze bleven soms achter een
plastic randje haken. Volgens een medewerker van wingmanteam.com was dit op
te lossen door de pedalen 20 keer in een schuin stand te laten aanlopen. Het
overtollige plastic zou dan er afgeschraapt worden. Dat vond ik maar niks.
Ik heb de pedalendoos dus open gemaakt (dag garantie) en met een scherpe
bijtel plastic weggehaald. Op die manier is het veel veiliger want dan weet
ik tenminste zeker dat ik op goede plaatsen materiaal weghaal. Nu doet ie
het zoals het moet.
Helaas zijn de pedalen niet helemaal de beste die ik ooit gehad heb. De box
van de F1 sim waren echt super. Bij de Logitech pedalen viel me op dat ze
niet helemaal terug in de beginstand kwamen. Na zoeken op forums en op
wingmanteam.com ben ik er achter gekomen dat ze voor de scharnieren van de
pedalen een glijlager constructie gebruiken. Maar helaas hadden ze de
schroeven wat te vast gedraaid waardoor er te veel weerstand onstond. Dat
was dus makkelijk op te lossen.
Toen bleek dat ze nog niet helemaal terug kwamen. Ze bleven soms achter een
plastic randje haken. Volgens een medewerker van wingmanteam.com was dit op
te lossen door de pedalen 20 keer in een schuin stand te laten aanlopen. Het
overtollige plastic zou dan er afgeschraapt worden. Dat vond ik maar niks.
Ik heb de pedalendoos dus open gemaakt (dag garantie) en met een scherpe
bijtel plastic weggehaald. Op die manier is het veel veiliger want dan weet
ik tenminste zeker dat ik op goede plaatsen materiaal weghaal. Nu doet ie
het zoals het moet.
FF in F12001 zijn super. je moet wel de patch installerenOp zondag 27 januari 2002 10:11 schreef bvstrien het volgende:
Van f1rc weet ik het niet. Dat spel is zo slecht...
Maar uh, Grand Prix Legends is ook echt heerlijk.
Ik verwacht dat de momo lang mee zal gaan. Ik heb al contactspray en een busje luchtdruk gekocht om de potmeters 1 keer per half jaar te onderhouden.
aha, daar zit het dus....zou dat inmiddels niet opgelost zijn???
of moet je dat nog steeds doen?
weet jij toevallig linsk te vinden waar ik een leuke vergelijking met wat andere stuurtjes kan vinden??
in ieder geval al bedankt voor bovenstaande reactie
weet jij toevallig linsk te vinden waar ik een leuke vergelijking met wat andere stuurtjes kan vinden??
searchen op de forums van www.simracingnews.com levert veel op.Op zondag 27 januari 2002 13:30 schreef bvstrien het volgende:
aha, daar zit het dus....zou dat inmiddels niet opgelost zijn???
En nee het is nog steeds niet opgelost. Maakt ook niet uit. Het is heel gemakkelijk zelf te doen. Gewoon opletten dat de draadjes niet breken. En als dat wel gebeurt je soldeer ijzer te voorschijn halen.
Op zondag 27 januari 2002 09:35 schreef MarcoM het volgende:
De aandrijving geschied dmv tandwielen. Maakt wat lawaai als je heel snel draait.

Staat hier naast me. Tuurlijk, het is een beetje: ik heb dus hij is het mooist
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Tja, waarom zou je zo'n eeuwenduur F1 stuurtje gaan kopen terwijl er niet eens een goed F1 spel is ? 
Koop dan zo'n Act Labs stuur met shifter, kun je tenminste goed mee GPL'en
(ja GPL is ook F1 maar dat hoor je nou eenmaal met een pookje te spelen)
Of deze
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=11880
Dat is mijn stuurtje, ja Trust zuigt maar dit stuurtje is een uitzondering
(en kostte maar 60 euro)

Koop dan zo'n Act Labs stuur met shifter, kun je tenminste goed mee GPL'en
(ja GPL is ook F1 maar dat hoor je nou eenmaal met een pookje te spelen)
Of deze
Dat is mijn stuurtje, ja Trust zuigt maar dit stuurtje is een uitzondering
Kijk die vind ik dus echt mooier dan die van Logitech. En check dat staal, dat aluminium, die degelijkheidOp maandag 28 januari 2002 13:30 schreef Dazzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De stuurtjes van Ecci zijn DE stuurtjes, helaas is de prijs wat minder.
Daar kun je drie bouwvakkers op loslaten, dat ding is volgens mij echt niet te slopen!
Verwijderd
http://www.ecci.net/ecci_01.htmOp dinsdag 29 januari 2002 11:18 schreef bvstrien het volgende:
iemand een linkje??
Heb je ook de prijzen voor de onderdelen gezien. Best veel. Laat staan wat zo'n ding in total kost: 1000 Euro of zo?
hmmmm.....wordt me toch iets te duur 
maar is die MOMO nu echt zo degelijk???
ik wil er gewoon lang mee kunnen doen!
tja....ben er gewoon nog niet zeker van of ik hem ga kopen....400 piek is niet niks voor een paar uur racen per week
maar is die MOMO nu echt zo degelijk???
ik wil er gewoon lang mee kunnen doen!
tja....ben er gewoon nog niet zeker van of ik hem ga kopen....400 piek is niet niks voor een paar uur racen per week
Verwijderd
Ik zou voor die prijs toch echt wel een ACT Labs nemen , die dingen ownen zonder dat je eraan moet gaan prutsen ...
De MOMO is echt een super degelijk product. Met het stuurwiel kun je slechts 1 beweging maken: rotatie. Bij alle andere concumenten wheels vind je altijd speling terug.
Aan de pedals hadden ze meer aandacht mogen besteden. Maar deze zijn na mijn mod ook prima te bedienen.
Toen ik hem uitelkaar had liggen viel me op dat het wiel zelf uiterst licht is. Het voelt gewoon zo zwaar door de lagering die gebruikt is. En dat is iets wat ik bij geen enkel ander stuurtje ervaren heb.
Ik heb zo'n Act labs een keer in de winkel vast gepakt. Voelde gammel dat ding. Vooral de shifters achter stuur vond ik echt niet super. Die bij de MOMO zijn van metaal.
Aan de pedals hadden ze meer aandacht mogen besteden. Maar deze zijn na mijn mod ook prima te bedienen.
Toen ik hem uitelkaar had liggen viel me op dat het wiel zelf uiterst licht is. Het voelt gewoon zo zwaar door de lagering die gebruikt is. En dat is iets wat ik bij geen enkel ander stuurtje ervaren heb.
Ik heb zo'n Act labs een keer in de winkel vast gepakt. Voelde gammel dat ding. Vooral de shifters achter stuur vond ik echt niet super. Die bij de MOMO zijn van metaal.
da's inderdaad waar ik ook op kick! alleen ben ik niet zo blij met het feit dat ik dat ding uit elkaar moet gaan schroeven.....WEG GARANTIE! en aangezien er 2 jaar opzit?? is het duidelijk te zien als je eraan gerommelt hebt?? of is dat voor het ook onzichtbaar? en het zijn toch alleen de pedalen hè? aangezien je het net ook over het stuur had...of had je die voor de grap uit elkaar gehaald?
De pedalen heb ik veranderd omdat dat echt niet anders kon.
Op www.wingmanteam.com werd door een mederwerker van Ltech het advies gegeven om de pedalen een paar keer schuin te bewegen. Zodat er wat plastic afschuurt.
Tsja kijk dat vind ik te link. Voor hetzelfde geld maak je onbedoeld dingen stuk. Openschroeven en voorzichtig met een scherpe beitel is beters.
Het stuurwiel heb ik idd voor de gein opengemaakt. Maar ook om contactspray op de pot te spuiten. Dat is nog niet nodig maar in de toekomst vast wel een keer. Het het ding ziet er echt rock solid van binnen uit.
Op www.wingmanteam.com werd door een mederwerker van Ltech het advies gegeven om de pedalen een paar keer schuin te bewegen. Zodat er wat plastic afschuurt.
Tsja kijk dat vind ik te link. Voor hetzelfde geld maak je onbedoeld dingen stuk. Openschroeven en voorzichtig met een scherpe beitel is beters.
Het stuurwiel heb ik idd voor de gein opengemaakt. Maar ook om contactspray op de pot te spuiten. Dat is nog niet nodig maar in de toekomst vast wel een keer. Het het ding ziet er echt rock solid van binnen uit.
mooi, halen dus dat ding!
BEDANKT voor je support!
BEDANKT voor je support!
succes en veel plezier ermeeOp donderdag 31 januari 2002 19:21 schreef bvstrien het volgende:
mooi, halen dus dat ding!
BEDANKT voor je support!
Weet je wat een vette combo is:
Logitech momo F1 stuur met clutch pedal systeem van act labs en gpl shifter van act labs.
Dan ben je wel zo'n 460 euro kwijt.
Logitech momo F1 stuur met clutch pedal systeem van act labs en gpl shifter van act labs.
Dan ben je wel zo'n 460 euro kwijt.
Thy will see the light...
hehehe, zeker en vast, maar het moet wel leuk blijven
Pagina: 1