ik plaats dit bericht omdat ik al geruime tijd met het volgende probleem zit:
ik heb een abit kt7a-raid in combi met een asus v6600 deluxe, sb live 5.1, realtek 8139 nw
en dezelfde opstelling met een kg7-raid van abit
HET PROBLEEM:
op beide machines heb ik de volgende apparaten op hetzelfde irq zitten: de live, netwerk, vga, highpoint raid en usb
in het ene systeem zit alles op 7 (ptr=uit) en op de andere alles op irq 11.
ik heb geprobeerd het sys kaart voor kaart op te bouwen = geen resultaat, de geshared pci sloten (staat in boekje) ontweken zover ik dat kan (dus pci 2&3 benut die sharen geen irq)
handmatig in de bios veranderen levert bij beide systemen bij het opstartscherm wel resultaat (2 bij elkaar) maar zo gauw windows geboot is en ik in app. beheer check staat alles weer op hetzelfde irq!!!!!
DIT ZUIGT.........
o ja... de kt7a draait met winXP en die kg7 met w2k
alle drivers zijn geupdated
oftewel: HELLUP
wie kent dit probleem en heb hier ervaring mee of heb suggesties voor me.......
cyberbull0@hotmail.com voor gedetailleerd advies (het forum word anders zo groot, plaats zoveel mogenlijk antwoorden hier dan hebben anderen er ok wat aan!)
greetz en thnx
CyBeRBull
ik heb een abit kt7a-raid in combi met een asus v6600 deluxe, sb live 5.1, realtek 8139 nw
en dezelfde opstelling met een kg7-raid van abit
HET PROBLEEM:
op beide machines heb ik de volgende apparaten op hetzelfde irq zitten: de live, netwerk, vga, highpoint raid en usb
in het ene systeem zit alles op 7 (ptr=uit) en op de andere alles op irq 11.
ik heb geprobeerd het sys kaart voor kaart op te bouwen = geen resultaat, de geshared pci sloten (staat in boekje) ontweken zover ik dat kan (dus pci 2&3 benut die sharen geen irq)
handmatig in de bios veranderen levert bij beide systemen bij het opstartscherm wel resultaat (2 bij elkaar) maar zo gauw windows geboot is en ik in app. beheer check staat alles weer op hetzelfde irq!!!!!
DIT ZUIGT.........
o ja... de kt7a draait met winXP en die kg7 met w2k
alle drivers zijn geupdated
oftewel: HELLUP
wie kent dit probleem en heb hier ervaring mee of heb suggesties voor me.......
cyberbull0@hotmail.com voor gedetailleerd advies (het forum word anders zo groot, plaats zoveel mogenlijk antwoorden hier dan hebben anderen er ok wat aan!)
greetz en thnx
CyBeRBull