[mandrake 8.1] installatie hangt?

Pagina: 1
Acties:

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 22:53
Ik ben Mandrake 8.1 aan het installeren, en ik heb al opgegeven wat ik allemaal geinstalleerd wil hebben. Toen is hij begonnen en maar er staat dat het nog 30 min. duurt totdat het klaar is.

Maar hij is nu al meer dan een half uur aan het ratelen, maar op de voortgangsbalk gebeurt er niks. Moet ik 'm gewoon aan laten staan of opnieuw proberen?

ik heb een p1 225 mhz en 64mb geheugen.

Dus is hij gewoon bezig met iets groots of is hij niks aan het doen?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 15:51
pfff
man, op mijn duron 900 is ie zelfs nog sloom met installen.. laats taan 233 :P

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Hier duurt het ook een half uur om MDK te installeren, dus ik denk dat het op jouw bakje wel veeeeeel langer zal duren. Waarom er staat dat het maar 30 min duurt is me een raadsel, zal wel een nauwkeurigheidsfoutje zijn :+

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 22:53
maar als 'ie dan is geinstalleerd, werkt mandrake dan ook langzaam op 225mhz(oc)? Kan ik dan beter een andere linus nemen?
Ik heb juist voor deze gekozen omdat het makkelijk te installeren is en gebruiksvriendelijk. Dat heb ik meerdere malen gelezen hier.

[sorry voor de topictitel trouwens, was vergeten het verder in te vullen].

Maargoed, dan laat ik 'm maar doorgaan, bedankt!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Ach KDE e.d. zullen niet als een trein opstarten en werken, maar console werk is prima te doen. Ik neem aan dat je niet een 225 MHz als primaire desktop PC gebruikt, maar als server of 'probeerbak' :)

Verwijderd

kep hier een p166MMX die ook mandrake 8.1 draait en ik draai FTPd, SSHd, HTTPd soepeltjes.
Wel is inderdaad KDE wat traag, maar het werkt best wel.

kep trouwens wel 192Mb RAM, kan natuurlijk wel wat schelen.

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
een windowmanager als blackbox is sowieso nog wel snel denk ik (en nog mooi ook ;))
Pagina: 1