• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Misschien is dit een beter forum dan HA?

Heb onlangs via Gadgetdelivery een iRax Remote sensor gekocht voor mijn Win98SE MP3 station in de woonkamer. Deze speelt mijn MP3 collectie via het netwerk van de Server die op zolder staat. So far so good.
Na installatie op COM2, de Winamp plugin (PE1PUY UIR Infared Plugin v2.53)en toewijzen van de knoppen van de remote (van een Denon receiver) werkt alles naar behoren. Echter het blijkt dat na enige tijd (vermoedelijk na één à twee uur) de plug-in de remote signalen niet meer ziet, hij reageert dus niet meer. Wanneer ik dan Winamp sluit en weer start doet hij het weer...
Ik heb Irassisant en Girder geprobeerd maar had wat moeite om deze te configureren, en aangezien de Winamp plugin vrij populair en simpel is ben ik met deze aan de slag gegaan.
Zijn er meer mensen die dit "probleem" hebben of kennen en is er een oplossing voor? Het lijkt een soort time-out..?
Advies is welkom....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 21:37
Kweet zo niet een oplossing, maar IRassistant werkt hier wel goed met Winamp, misschien is dat een alternatief voor jou. Verder kan je daaar veeel meer mee.

Ik geloof www.irassistant.com