Ik moet binnenkort een project doen over OSPF, nu is er heel veel info over OSPF op het web te vinden. Maar het zijn allemaal lastige verhalen en ze gaan er van uit dat je al heel veel van routing weet. Nu weet ik nog wel een beetje wat van routing, omdat ik er dagelijks mee werk, maar mijn klasgenoten wat minder.
Waar ik dus naar op zoek ben is dus zoveel mogelijk informatie voornamelijk over OSPF, maar ook over routing en nog andere routerings protecollen om OSPF mee te vergelijken (bijvoorbeeld RIP, IGRP enz.).
Die informatie mag bestaan uit goede URL's (Die van de CISCO site en van de RFC heb ik al
). Titels van goede boeken hierover, en misschien documenten die jezelf heb(Me meel adres staat in me info. Wat ik dus zoek is juist wat simpelere dingen hierover waarin nu duidelijk en simpel staa hoe het nu werkt. Verder kan ik alleen maar engels en nederlands. Dus andere talen heeft geen zin.
Alvast bedankt voor de moeite.
Waar ik dus naar op zoek ben is dus zoveel mogelijk informatie voornamelijk over OSPF, maar ook over routing en nog andere routerings protecollen om OSPF mee te vergelijken (bijvoorbeeld RIP, IGRP enz.).
Die informatie mag bestaan uit goede URL's (Die van de CISCO site en van de RFC heb ik al
Alvast bedankt voor de moeite.