g450/550 nieuw of...?

Pagina: 1
Acties:

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
ik wil dus een g450 of een g550 dualhead kopen, ik doe het dus gewoon voor de dualhead functie en omdat ik veel in 2d zit. een jaartje geleden had ik een g400 dualhead gekocht, echter zodra ik hem erin had en mn pc aanging was de vid kaart kapot...de 2e kaart die ik meekreeg van de winkel(achter getest) ging op dezelfde manier kapot...toen dus maar een geforce 256 genomen, maar nu wil ik toch liever weer de dualhead functie hebben. kan ik nu met het oog op die gesloopte g400's een nieuwe of een 2e handse g450/550 kopen? ik wil dus niet dat die kaart gemold word en dat ik er dan mee in mn maag zit :(

mn moederbord is een intel se440bx2

Verwijderd

Wat raar dat ie stuk ging :? zeker voltage tehoog
Maar waarom een g550 man koop je toch lekker een wat snellere Geforce + een Geforce 2 PCI of een TNT2 PCI of een Voodoo 2 200 PCI 3dfx grr
Of natuurlijk nog een snellere ?:}

Zit ik lekker met me asus v8200 Geforce 3 T5 en binnenkort er een TNT2 bij
Want die matrox geeft zelfde idee

Verwijderd

Mijn G550 gloedje nieuw is ook overleden na 2 weken. Ineens was het beeld blauw uitgeslagen.
ATI Radeon 7500 biedt ook hele goede meervoudige monitor support en prima 2D beeld.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
Mocht je nog op zoek zijn naar een 2e hands g550 dualheid oem versie dan heb ik er nog wel 1tje voor 100 euro ofzo.

mail me dan op lggreenman@bigfoot.com

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• bolleh
overigens heb ik dus te kennen gegeven een matrox g450/550 dualhead te willen en nix anders ;) een van de redenen is dat mn pci sloten vol zitten ;)

<edit>
kan ik een 2ehands die kapot gaat gewoon terugsturen ?

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 09:49
Persoonlijk zou ik nooit dat geld teruggeven >:)
Dus koop geen tweedehands kaartje van mij! :P

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Verwijderd

Damn, kapotte Matrox-kaarten, verbazend. Die van mij hebben al zo veel klappen gehad, inclusief vonken, niks aan de hand.
Als je voor echte dualhead gaat, gaat er inderdaad niks boven Matrox, ook vanwege de beeldkwaliteit. Ik zou dat systeem van je eens doorlichten.

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:02
Matrox geeft 3 jaar garantie op zijn videokaarten dus kun je gerust een tweede handse g550 ofzo kopen deze zijn zeker niet meer dan drie jaar oud ;) . Ik vind het wel vreemd dat een matrox kaart je computer niet overleeft.

Verwijderd

Als al je PCI sloten volzitte das toch pure onzin heb je zeker nog een oud mobo met 2 PCI slote ofzo nu zijn ze bijna allemaal 4 of 5 meeste is 8 ofzo
Ruk je er toch iets uit >:)

• bolleh
Op vrijdag 18 januari 2002 13:22 schreef MasterDisaster het volgende:
Als al je PCI sloten volzitte das toch pure onzin heb je zeker nog een oud mobo met 2 PCI slote ofzo nu zijn ze bijna allemaal 4 of 5 meeste is 8 ofzo
Ruk je er toch iets uit >:)
ik HEB 4 pci sloten maar:
1e is beter niet te gebruiken door agp, bovendien blokt mn vid kaart koeler die >:)
in de andere 3 zitten 2 nics en een geluidskaart, niet echt iets wat eruit kan dus |:(

Verwijderd

nics :?

Wat denk je dat me GF3 T5 geen wartme maakt ?
Kijk niet naar die celly

• bolleh
Op vrijdag 18 januari 2002 15:52 schreef MasterDisaster het volgende:
nics :?

Wat denk je dat me GF3 T5 geen wartme maakt ?
Kijk niet naar die celly
een nic=netwerkkaart

<edit> ik heb een PII 350 dus wel een oud mobo ja ;)

Verwijderd

Neem absoluut geen g450, wat een vlut ding. Hij is ongeloofelijk sloom, en presteerd slecht. De g400 presteerd zelfs nog beter. Mijn advies: neem de Geforce2 of 3, da's echt aan te raden.

Verwijderd

ik heb een paar maanden geleden een g550 dh gekocht
prachtige kaart
2x17" iiyama eraan en feesten maar

toen had ik een p2-450, ben inmiddels overgestapt op een p4-2000 en daar doet 'ie het ook prachtig op

Verwijderd

Eeen geforce 3 heeft totaal geen nut voor zo'n oud systeem waarchijnlijk ondersteunt ie geefn agp 4x

• bolleh
Op vrijdag 18 januari 2002 19:26 schreef MasterDisaster het volgende:
Eeen geforce 3 heeft totaal geen nut voor zo'n oud systeem waarchijnlijk ondersteunt ie geefn agp 4x
inderdaad en trouwens ik heb nog duidelijk gezegd dat ik een MATROX met DUALHEAD wil, als er een matrox gefore 2/3 met dualhead komt en je geeft me genoeg geld shuvit dan zal ik er een kopen |:(
lees dan toch eens de opening post :(

Verwijderd

Ik ben niet blind

• bolleh
Op vrijdag 18 januari 2002 20:31 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik ben niet blind
ik doelde ook op shuvit, jou reactie was meer dan genoeg, ik heb denk ik ff ongelukkig de quote genomen maar jij corrigeerde hem ook al dus daarom ;)

Verwijderd

ok :)
Pagina: 1