Netjes afgewerkt ...
Nu alleen de draden aan de zijkant nog...
Nu alleen de draden aan de zijkant nog...
Leuk, maar wel een beetje saai design van je window...
En ruim je kast eens van binnen op, zeg! Ff wat draadjes aan mekaar knuppen etc...
En ruim je kast eens van binnen op, zeg! Ff wat draadjes aan mekaar knuppen etc...
strak raampie!
heb je toevallig nog meer pics?
Verwijderd
mooi rond, nu je kast van binnen nog netjes maken, denk aan rounded ide enzo 
jammer van de kwaliteit vd pics
jammer van de kwaliteit vd pics
Zijn met me webcam gemaakt, dus ja, kan maken als je wilOp donderdag 17 januari 2002 17:33 schreef Tha_Flea het volgende:
strak raampie!
BTW: zal straks me kabels opruimen
cool
het is btw net of er een wit konijn rechtop staat voor je raampie... mmm, zal wel datakabel zijn he
het is btw net of er een wit konijn rechtop staat voor je raampie... mmm, zal wel datakabel zijn he
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
"My First Casemod"
Ik dacht dat ik een rood/geel/blauwe My First Sony-achtige kast te zien zou krijgen
Ik dacht dat ik een rood/geel/blauwe My First Sony-achtige kast te zien zou krijgen
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
stoer hoor
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Was ook de bedoeling om het in die spirit te postenOp donderdag 17 januari 2002 17:54 schreef FatalError het volgende:
"My First Casemod"
Pagina: 1