Bestaan er programmatjes die de temepartuur van je cpu kunnen meten als je in windows zit? en zo ja waar is zon programmatje te downloaden ?
Verwijderd
Die programma's zijn er. We hebben het er constant over. Als je een beetje leest (of misschien zelfs zoekt?) vind je ze wel. Voorbeelden zijn sisoft sandra 2001, of MBM 5.
Zoek/lees en je zult vinden.
Als je een ASUS mobo hebt, staat er op de cd die bij je mobo zit een progje dat PC-Probe heet, die kan het ook
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
deze gast heeft gelijk, dit topic stond gewoon op de voorpagina van het OCM forum, volgende keer aub even zoeken want dit is al zooooo vaak gevraagt.Op donderdag 17 januari 2002 17:18 schreef Tha_Flea het volgende:
[topic=383201/1/25]
antwoord: motherboard monitor 5 (mbm5), hardware sensors monitor, misschien iets op de CD van je mobo
Verwijderd
Ja MBM5 is volgens mij wel het beste proggie.
http://mbm.livewiredev.com
Wel ff je sensoren instellen
http://mbm.livewiredev.com
Wel ff je sensoren instellen
Verwijderd
Vcool is een van mijn favo's
superlicht, temp gewoon af te lezen in de systray (zonder clicken, mouseover of wat dan ook) en shutdown als je proc te warm word. Ideaal
En sommige mensen beweren door dit tooltje vele graden omlaag te gaan, maar imho is dat onzin (hooguit 1/2C bij idle in win98 ofzo niks in win2k etc)
Mbm is ook goed, je moet wel alleen wat spul instellen.
superlicht, temp gewoon af te lezen in de systray (zonder clicken, mouseover of wat dan ook) en shutdown als je proc te warm word. Ideaal
En sommige mensen beweren door dit tooltje vele graden omlaag te gaan, maar imho is dat onzin (hooguit 1/2C bij idle in win98 ofzo niks in win2k etc)
Mbm is ook goed, je moet wel alleen wat spul instellen.
Verwijderd
ik weet iets veel beters we schafen m net zolang bij met een botte kaasschaaf totdat hij zegt oja google.com
lijkt me wel wat
lijkt me wel wat
Verwijderd
met welke intentie deponeerd u deze zeer verontrustende boodschap ter aanzien van vele vredelievende tweakers?Op donderdag 17 januari 2002 19:37 schreef jurian het volgende:
ik weet iets veel beters we schafen m net zolang bij met een botte kaasschaaf totdat hij zegt oja google.com
lijkt me wel wat![]()
![]()
![]()
![]()
(damn... nederlands kan nog best moeilijk zijn
MBM 5 is lekker handig
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
sorry voor de lick maar ik kan de temperatuur toch echt niet vinden in sisoftOp donderdag 17 januari 2002 17:17 schreef muaddib het volgende:
Die programma's zijn er. We hebben het er constant over. Als je een beetje leest (of misschien zelfs zoekt?) vind je ze wel. Voorbeelden zijn sisoft sandra 2001, of MBM 5.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
En dan een projectiescherm waarop de hele wereld kan toekijken hoe hij erheen surftOp donderdag 17 januari 2002 19:37 schreef jurian het volgende:
lijkt me wel wat![]()
![]()
![]()
![]()
(voordat'ie zn laatste tweakers-adem uitblaast
kijk op de cd-rom die je bij je moederbord krijgt.
staat wel een CPU temp progje op.
staat wel een CPU temp progje op.
Pagina: 1