Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Optical "Media Select"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb zo een Logitech desktop en ben er zeer zeer tevreden over, maar in het begin kon ik dmv de Media toets op het toetsenbord een programma kiezen om bijv. mp3's af te spelen, in die lijst stond toen Winamp en media player,
nu na een formaat staat daar gene winamp tussen, heb nochtans dezelfste versie als toen geinstalled, is der iemand die weet hoe ik die winamp der bij kan zetten

Als ik winamp open dan gaan de play/next/stop/previous knoppen wel, maar dan moet ik nog telkes winamp zelf opstarten ipv gewoon op de play te drukken

mvg,
Steekie

Verwijderd

Hey man ik heb hetzelfde das heel normaal had ik ook toen ik nog een itouch had als je toevallig nog een joystick hebt ed kun je bij winamp.com een plugin downloaden waarmee je je joy kan instelle

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op donderdag 17 januari 2002 17:13 schreef MasterDisaster het volgende:
Hey man ik heb hetzelfde das heel normaal had ik ook toen ik nog een itouch had als je toevallig nog een joystick hebt ed kun je bij winamp.com een plugin downloaden waarmee je je joy kan instelle
:? dit slaat dus als een l*l op een drumstel, hij heeft dus problemen met z'n tobo, probeer winamp eens opnieuw te installen, dat wil wel eens werken, enne, winamp 3x werkt (nog) niet met de software..

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Ow