Toon posts:

Cs Demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel de laatste tijd erg veel counterstrike en maak ook demo's en nu lijkt het me leuk om grappige stukjes of domme stukjes samen te voegen in 1 filmpje! Dit is mogelijk want ik heb meerdere filmpjes gezien van bekende clans met hun hoogtepunten op een rijtje! Weet iemand hoe ik dit moet doen, met een screen capture programma en zoja welke etc???

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:31
[aardig] Nee, sorry geen id. [/aardig]

[lullig] Dit hoort op "Spielerij" [/lullig]

|:(

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, niet aan gedacht idd, kan ik hem nog daarheen zetten of kan alleen de admin of moderator dit?

Verwijderd

Topicstarter
doe deze dan maar op slot ofzo, zet ik het even opnieuw in spielerij

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

dit ook goed :?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-11 21:28
Ja, het kán wel, maar dan moet je de Half-Life demo is omzetten naar een AVI bestandje en daarna gaan knippen. Ik weet niet precies hoe dat moet...Er zijn wel programmaatjes voor in ieder geval.

Je kan niet zo maar gaan knippen in de Half-Life demobestanden zelf voor zover ik weet.

Geef mij maar een Warsteiner.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Het is idd mogelijk, maar dat is vrij lastig d8 ik, je moet dan ook een res van ong 320*240 gebruiken en dat is ook niet echt lekker. Makkelijkste is dus via tv out het op een video oid opnemen en dan terug op de pc capturen

Verwijderd

Het kan wel, maar ik zou niet weten hoe..

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

dis wel een mooi filmpie met leuke/mooie/geinige acties http://www.clanbase.com/news.php?nid=32950&lid=0

hallo

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
In quake3 heb je het commando /cg_avidemo waarmee quake allerlei screenshots uitspuugt met het door jou opgegeven fps (bijv /cg_avidemo 30).

Dit is denk ook wel mogelijk in HL. Moet je ff nagaan welke console commando's er zijn.

Verwijderd

me ouwe clan heb 2x zo'n cheater filmpje gemaakt. moet je ff op quakenet(#tNO) komen en aan potame/aximus vragen, was goeie kwalitiet btw dat filmpje, stond muziek enzo bij, was wel geinig ;p

[gaymode] i luv y0 nalin :x gl met i[/gaymode]
Pagina: 1