In-Win S500 slecht verkrijgbaar??

Pagina: 1
Acties:

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik ben een In-Win S500 liefhebber, dwz de pc's die ik bouw gaan in die kast. Klaar. Ik bestelde ze altijd bij Xenon. Probleempje: ze hebben hem niet meer! Nou heb ik even in de pricewatch gekeken, en nou staat ie er alleen bij CTW. Weet iemand of die kast ook ergens anders verkrijgbaar is (omgeving Lichtenvoorde/Doetinchem)?? Of is ie op dit moment gewoon slecht leverbaar? Ik heb Xenon al een mailtje gestuurd of ie nog terugkomt, maar tot nog toe nog geen reactie :)

oh bij de weg: als deze dan toch in OCM moet, schopt 'm maar :) Ik vind het geen kees modden eigenlijk :)

• bart1234
Shit zeg. Ik dacht eerst: w00t die zijn goedkoop!! Blijken de prijzen op de prijslijst EX BTW te zijn!! :( Ennieweej, bedankt :) Nog iemand?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
h&c computers in Amersfoort bouwt uitsluitend computers in inwin kasten. Staat niet op de prijslijst. www.henc.nl

Do as I say, don't do as I do.

• bart1234
Hmm. Jammer dat ze de kast niet los verkopen. En ik wil graag een asus A7V266-E of een abit KR7a mammieplank, en zij hebben alleen MSI. Ik kan eens bellen of PCR/Bilderbeek in Doetinchem deze kast ook heeft (en los verkoopt natuurlijk). Da's namelijk op afhaalafstand, en ik weet dat ze, iig in het verleden, deze kast gebruikt hebben :)
Als iemand nog een ID heeft...