Toon posts:

Denon DVD player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medemensen,

Ik heb een vraagje.. Me pa en ik gaan vanavond ffies kijken voor een DVD speler. Dit wordt er eentje van DENON omdat dat bij de rest van de installatie past.

Nu wil ik graag weten welke ik moet kopen en waarom :P

Verwijderd

Tja, wat zijn je eisen en wat is je budget?

Verwijderd

als je het kan betalen: Denon 2800 :7

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
dit wordt mijn nieuwe dvd-speler, wanneer ik eind deze maand mijn eindejaarsbonus binnenkrijg :) ga hem wel in Duitsland aanschaffen, omdat me dat gewoon te veel scheelt. en het gouden kleurtje past perfect bij mijn nieuwe denon receiver :9

Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/bilder/dvd/dvd1600g.jpg

-Zweikanal- und Multikanal-DVD-Audio-Wiedergabe
-Hochauflösende 24-Bit/192-kHz-D/A-Wandler für alle Kanäle
-Integrierter Dolby Digital- und DTS-Decoder
-Selektierte Bauteile in der Audioausgangsstufe für optimale Klangqualität
-10-Bit / 54-MHz-Video-D/A-Wandler für exzellente Bildwiedergabe
-Audio-CD-R- und CD-RW-Wiedergabemöglichkeit
-MP3-Wiedergabe
-RGB-Ausgabemöglichkeit über SCART

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

dodo79

witte dikke tonnie

aha, een dvd 2800 meen ik van denon.
Altijd een goede keus, maar prijzig.
et kost wat maar dan hebbie ook wat :-)
Op donderdag 17 januari 2002 20:28 schreef koen het volgende:
dit wordt mijn nieuwe dvd-speler, wanneer ik eind deze maand mijn eindejaarsbonus binnenkrijg :) ga hem wel in Duitsland aanschaffen, omdat me dat gewoon te veel scheelt. en het gouden kleurtje past perfect bij mijn nieuwe denon receiver :9

[afbeelding]

-Zweikanal- und Multikanal-DVD-Audio-Wiedergabe
-Hochauflösende 24-Bit/192-kHz-D/A-Wandler für alle Kanäle
-Integrierter Dolby Digital- und DTS-Decoder
-Selektierte Bauteile in der Audioausgangsstufe für optimale Klangqualität
-10-Bit / 54-MHz-Video-D/A-Wandler für exzellente Bildwiedergabe
-Audio-CD-R- und CD-RW-Wiedergabemöglichkeit
-MP3-Wiedergabe
-RGB-Ausgabemöglichkeit über SCART

omdat het kan!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
had het er natuurlijk wel even bij moeten zetten, maar dit is denons laatste model de dvd 1600. dvd 2800 is toch te prijzig en speelt geen mp3 af...

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. lekker dan :P

Wilde ik me pa ook meteen een Dolby Digital setje aansmeren.. niet dus ;)

Die verkoper heeft hem een Denon DVD-800 aangemeerd (onder het motto: "Meneer heeft geen 5.1 set, dus ook geen duurdere / zwaardere nodig").

Maargoed.. t was ut proberen waard..

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Uh..deze topic is misschien al zeer oud, maar ik ga me toch ook een denon dvd speler aanschaffen maar wat zeg je daar dat die 800 geen dolby is?? wat is dan de goedkoopste denon die dit wel is???????

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 16:40
frederick schreef op 16 september 2004 @ 14:02:
Uh..deze topic is misschien al zeer oud, maar ik ga me toch ook een denon dvd speler aanschaffen maar wat zeg je daar dat die 800 geen dolby is?? wat is dan de goedkoopste denon die dit wel is???????
Kan je receiver geen dolby digital decoderen dan? Anders voldoet de 800 ook wel.
De 1400 heeft een ingebouwde decoder.

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
receiver = denon 1804 dus die kan dat. Ik ben dan voldoende met de 800? Ik mis niks? Maar wat ik dan nog niet begrijp..die kost steeds nog rond de 200 euro terwijl er aldoor dvd spelertjes te krijgen zijn voor 60 euro..waar zit em dan het verschil ??

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb zelf een 2800MkII . Prima speler. De 2200 is ook een mooi ding wat ook nog SACD afspeelt.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Bergie

Lekker belangrijk...

frederick schreef op 16 september 2004 @ 14:35:
receiver = denon 1804 dus die kan dat. Ik ben dan voldoende met de 800? Ik mis niks? Maar wat ik dan nog niet begrijp..die kost steeds nog rond de 200 euro terwijl er aldoor dvd spelertjes te krijgen zijn voor 60 euro..waar zit em dan het verschil ??
Hogere beeld- en geluidskwaliteit, groter buffer om laagovergangen en moeilijk leesbare stukjes toch vloeiend weer te geven, betere foutcorrectie, afscherming tegen elektromagnetische storingen ed.

en last but not least betaal je natuurlijk ook voor de naam :)

Geen idee of al deze dingen daadwerkelijk van toepassing zijn hoor, dit zijn gewoon de dingen die me te binnen schoten die wellicht beter zouden zijn tov een low budget dvd speler.

Yamaha MT-09

Pagina: 1