Toon posts:

tabjes werkend met navigatiebalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is om in java script een naar beneden uitklappend menu te maken terwijl binnen dezelfde coordinaten ook een tabel van inhoud veranderd via de klik op een tabje. Het lukt wel zoiets te maken , maar dat werkt niet op de mac en niet in netscape 4 op de pc.

Het liefst niet in div lagen omdat er formtags in de tabellen komen te staan en die werken niet in een div laag.

Wie weet hierop een antwoord. :)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 16:52 schreef mminnesma het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is om in java script een naar beneden uitklappend menu te maken terwijl binnen dezelfde coordinaten ook een tabel van inhoud veranderd via de klik op een tabje. Het lukt wel zoiets te maken , maar dat werkt niet op de mac en niet in netscape 4 op de pc.
Terwijl binnen dezelfde coordinaten een tabel van inhoud verandert--> dat snap ik even niet.
Een uitklappend menuutje kan met js, zoek maar eens op dropdown menu ofzo, en de inhoud van een tabelcel veranderen kan ook..Maar wat bedoel je met via de klik op een tabje??
Het liefst niet in div lagen omdat er formtags in de tabellen komen te staan en die werken niet in een div laag.
edit-->ik heb nu idd hetzelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
Wat wij zoeken is een geintgreerd dropdownmenu/tabsysteem script of twee verschillende scripts die te intergreren is.

het dropdown menu hebben we op zich al www.opencube.com, de gratis script die hier staat gebruiken we. het probleem is eigenlijk het tabjes systeem.

Wat de tabsysteem moet doen:

switchen tussen twee tabellen (1 hidden) zonder de pagina te refreshen. Onder een tabel met het tabsysteem staat weer een nieuw tabel met hetzelfde systeem, deze moet naar beneden zakken als de tabel daarboven langer wordt door op een tab te drukken. Deze script moet werken op NN4+, IE4+ en op zowel MacOS en Windows.

NN4 en de mac Platform is het grootste probleem wat we hebben en weten niet hoe we het op moeten lossen.

Div lagen zijn hier perfect voor, ware het niet we ook form elementen in de tabkolommen gebruiken die weer niet werken in div lagen...=(

Daarnaast hadden we een script die op bepaalde browser en windows wel werkte maar op de mac boven het dropdown menu verscheen en op NN4 (Zowel mac als Windows) het totaal niet deed (Alle hidden tabellen verschenen in beeld en de opmaak was helemaal weg.

Als iemand een suggestie heeft of iemand die het kan maken voor ons of iemand kent die het echt kan, laat het ons weten.

Alvast harstikke bedankt,

Marie.Anne

Verwijderd

Ja, misschien is het handig om een link te posten naar het probleem, dan kunnen wij zelf kijken..dat werkt wat makkelijker en efficienter dan raden naar.. :)

Verwijderd

Volgens mij bedoel je iets anders dan wat je hier zegt, want ik ben hier geen problemen bij tegengekomen.
(of ik snap gewoon niet wat je bedoelt}

Verwijderd

Omdat netscape een layer als nieuw document ziet, werken form tags die daarbuiten staan niet. IE heeft hier geen problemen mee...
Pagina: 1