Hitman : Lee Hong vergiftigen

Pagina: 1
Acties:

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Als ik de jade-figure aan die oude man geef, dan moet ik lee hong vergiftigen.In de keuken staat een potje met de opdracht om te vergiftigen. Maar ik kan dat gif er niet in doen. Wat doe ik verkeerd ?

Verwijderd

volgens mij moet je eerst van die kleding aantrekken van die keukenbedienden (van die gele en groene pakkies)

die gasten kan je het beste killen en verbergen in de plee.
Er is ook een 2e manier: je kan via de kelders en een bepaalde lift ook in het huis van Lee Hong terechtkomen

toffe missie he btw

Er komt ook een deel II

• Exe-cuter
Op donderdag 17 januari 2002 16:56 schreef hardenberg het volgende:
volgens mij moet je eerst van die kleding aantrekken van die keukenbedienden (van die gele en groene pakkies)

toffe missie he btw

Er komt ook een deel II
toffe missie ja,maar saven zou toch leuke zijn.
al 50 keer of zo opnieuw moeten beginnen

2 gaat rulen

• Exe-cuter
Vraag 2 : Waar kun je overal lijken verbergen in Hitman ?
(riool en wc ken ik al)

Verwijderd

overal zolang er maar geen bewakers langs komen die jouw bij het lijk zien. Je moet natuurlijker wel zou pakje van de bewakers jatten.

• Exe-cuter
Op donderdag 17 januari 2002 16:56 schreef hardenberg het volgende:

Er is ook een 2e manier: je kan via de kelders en een bepaalde lift ook in het huis van Lee Hong terechtkomen

toffe missie he btw

Er komt ook een deel II
Welke kleur moet ik aandoen ? En wanneer ?
Op het begin eens geprobeert en men herkent mij steeds !

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-01 15:45
heb ik 80 keer gedaan, in begin moet je een peter die helemaal van achterin het level komt achtervolgen, dan loop hij langs een put, (politieman kijkt dan niet, loopt van je weg), dit is als peter in groen/blauw pakje de straat over steekt, schuin oversteekt, dan kan je hem wurgen en in de put trekken, daar kleren van hem aan.

hiervoor moet je nog ff achter het restaurant je wapens gooien achter de vuilnisbakken (behalve je wurgding), daarna ga je het restaurant in, dan wordt je wapens ingenomen, en dan naar de wc gaan, sleutel bij de bar, dan moet je uit het reaam, als de wachten weg zijn, pak wapens, klim naar binnen. dan deur open doen en iedereen omleggen, pas op voor barman met shotgun, dan ding neergooien op grond en ren via keuken weg, klaar

is voor mij lang geleden maar zo moet ie veolgens mij

hitman rules >:)

• Genghis Khan
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 20:05 schreef mad_dog het volgende:
heb ik 80 keer gedaan, in begin moet je een peter die helemaal van achterin het level komt achtervolgen, dan loop hij langs een put, (politieman kijkt dan niet, loopt van je weg), dit is als peter in groen/blauw pakje de straat over steekt, schuin oversteekt, dan kan je hem wurgen en in de put trekken, daar kleren van hem aan.

hiervoor moet je nog ff achter het restaurant je wapens gooien achter de vuilnisbakken (behalve je wurgding), daarna ga je het restaurant in, dan wordt je wapens ingenomen, en dan naar de wc gaan, sleutel bij de bar, dan moet je uit het reaam, als de wachten weg zijn, pak wapens, klim naar binnen. dan deur open doen en iedereen omleggen, pas op voor barman met shotgun, dan ding neergooien op grond en ren via keuken weg, klaar

is voor mij lang geleden maar zo moet ie veolgens mij

hitman rules >:)
Wel dat geval nog in het restaurant gooien :).

• Exe-cuter
Ik heb het over de missie erna
die jij uitlegt speel ik ongeveer hetzelfde , maar waarom niet met wapens en al door het raam naar binnen (op voorand sleutel vragen ...) en dan met silencend pistol flik ombrengen.

• mad_dog
lees de laatste zin......

• mad_dog
daarna....hoe was ie ook weer, vertel es

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
Kijkt U eens: