Ik heb een chello abonnement dus een 3com netwerkkaartje. Nu wil ik thuis een netwerk aanleggen. Ik heb een oud netwerkkaartje van iemand gekregen met een realtek RTL8029AS chippie erop. Nou krijg ik hem niet geinstalleerd in windows xp. Maar op me andere pjoeter wel ook win XP. ik heb nu alles eruit getrokken om te kijken of ik het wel aan de gang krijg.....maar nee hoor. Ook heb ik de nieuwste drivers geprobeerd. Nu dacht ik dan koop ik een ander kaartje misschien is het dan op gelost. Ik dus een cheap kaartje gekocht (helaas) weer met een realtek chip deze keer een iets nieuwere ik weet het typenummer zo niet. Nou hetzelfde probleem weer, op de andere comp wel en op deze niet. dit zijn m'n specs:
Asus a7v266-e
Athlon XP1800+
leadtek geforce2 ti
soundblaster live!
3com netwerkkaart
conexeant modem
maxtor 40gig 7200
verder niet echt iets speciaals.
Wie o wie kan mij een zinnige tip geven ik heb ook al alle andere pci sleuven geprobeerd.
Zojuist ook nog met m'n cpu niet overgeclocked geprobeerd. De foutmelding die ik krijg is dat hij het niet kan installeren enzo en er staat bij: "De gegevens zijn onjuist"
Asus a7v266-e
Athlon XP1800+
leadtek geforce2 ti
soundblaster live!
3com netwerkkaart
conexeant modem
maxtor 40gig 7200
verder niet echt iets speciaals.
Wie o wie kan mij een zinnige tip geven ik heb ook al alle andere pci sleuven geprobeerd.
Zojuist ook nog met m'n cpu niet overgeclocked geprobeerd. De foutmelding die ik krijg is dat hij het niet kan installeren enzo en er staat bij: "De gegevens zijn onjuist"